Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Νέο Tmax 2017 DX, SX

Re:Νέο Tmax 2017 DX, SX 12/11/2016 14:32 #106

  • maximos
  • Το Άβαταρ του/της maximos
  • Online
  • Συντονιστής
  • Δημοσιεύσεις: 10293
Χαχαχαχαχα

via tapatalk
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re:Νέο Tmax 2017 DX, SX 12/11/2016 15:24 #107

  • Dr.masas
  • Το Άβαταρ του/της Dr.masas
  • Offline
  • User is blocked
  • Ο ΤΟΛΜΩΝ ΝΙΚΑ
  • Δημοσιεύσεις: 2264
Γιαννη δε πιστευω να γελας για τη μουρη απο runner μου??να ξερεις οτι παρήγγειλα το σετ της mallossi κ μολις ειμαι ετοιμος θα σε τρέξω με το crypton σου..
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re:Νέο Tmax 2017 DX, SX 12/11/2016 15:29 #108

  • maximos
  • Το Άβαταρ του/της maximos
  • Online
  • Συντονιστής
  • Δημοσιεύσεις: 10293
Όχι όχι.....χαχαχα δεν είπα τπτ!

via tapatalk
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re:Νέο Tmax 2017 DX, SX 12/11/2016 18:38 #109

  • Dr.masas
  • Το Άβαταρ του/της Dr.masas
  • Offline
  • User is blocked
  • Ο ΤΟΛΜΩΝ ΝΙΚΑ
  • Δημοσιεύσεις: 2264
Ειπα μηπως...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Νέο Tmax 2017 DX, SX 12/11/2016 19:19 #110

  • gyiama
  • Το Άβαταρ του/της gyiama
  • Offline
  • Διαχειριστής
  • Δημοσιεύσεις: 2163
power έγραψε:
Για να πούμε και κανα δυο θετικά και όχι μόνο αρνητικά είναι νομίζω πολύ καλό που μάκρυνε το ψαλίδι και προστέθηκε μοχλικό στην πίσω ανάρτηση και πάνω που λές βελτιώθηκε η ήδη καλή πίσω ανάρτηση μου βάζουν στενότερη ζάντα με το ίδιο λάστιχο αναγκάζοντας το προφίλ να τραβιέται προς τα μέσα παραμορφώνωντας το φυσικό σχήμα που πρέπει να έχει το λάστιχο πάνω στην ζάντα. Ένα βήμα μπρός και δύο πίσω.

η διαφορα αυτή δεν κανει το λαστιχο να παραμορφώνεται ισα ισα μ αυτόν τον τροπο το λαστιχο γινεται πιο ''στρογγυλο'' στην κορωνα του με από τελεσμα να αλλαζει πιο ευκολα κατευθυνση στις απότομες αλλαξες κλισης.ισα ισα με την 5αρα ζαντα το λαστιχο τετραγωνιζε αρκετα και αυτό ηταν που ξεγελουσε στο ματι και φαινοτανε πολύ φαρδυ. η διαφορα μιση ιντσα δεν είναι τοσο τραγικη (1.25cm) ώστε να στρετσαρει το λαστιχο αρνητικα επίσης μ αυτό τον τροπο καταφερνουν μειωση της μη αναρτωμενης μαζας και σε συνδυασμό με τις ελαφρύτερες τροχαλιες και τον στενοτερο ιμαντα + την μειωση βαρους απ το ιδιο το πλαισιο,πιστευω ότι θα εχει αρκετα βελτιωμενη αποδοση σε σχεση με το προηγουμενο μοντελο!(πιο αμεση απόκριση στο γκαζι και αρκετα καλυτερη αλλα πιο ''φιμωμενη'' κατά την γνωμη μου συμπεριφορα) !!!το ότι μακρυνε το ψαλιδι βοηθαει αρκετα στην σταθεροτητα αλλα μαλλον μειωνει ακομα περισσοτερο την πιθανοτητα ''μπαντας''.
από κει και περα σε ότι αφορα την εξατμιση (μιας και διαβασα ότι βαλανε τον καταλυτη κατω χαμηλα για να εχει χαμηλοτερο κεντρο βαρους)φυσικα και δεν ισχυει κατι τετοιο, απλα λογο προδιαγραφών euro4 επρεπε να μπει καταλυτης ολοκληρο γομαρι οποτε και δεν υπηρχε άλλο σημειο για να τοποθετηθεί! ακομα και στην akrapovic εχει ολοκληρο νταουλι καταλυτη από κατω!!! φυσικα και λογο euro4 ηταν αναμενόμενο να υπραχει μειωση στην αποδοση και να πω την αληθεια περιμενα μεγαλυτερη μειωση απ τον 1 σχεδόν ιππο.
????
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Νέο Tmax 2017 DX, SX 12/11/2016 19:22 #111

  • gyiama
  • Το Άβαταρ του/της gyiama
  • Offline
  • Διαχειριστής
  • Δημοσιεύσεις: 2163
Dr.masas έγραψε:
Γιώργο δε νομίζω να ισχύει κάτι τέτοιο διότι δε θα επικειται στις προδιαγραφές. Το tc πρέπει να μπορεί να απενεργεποιειται σε οποιοδήποτε όχημα τοποθετείται. Εάν δε γυρνάει ο κωλος τι καταλάβαμε... motom motom

δεν υπαρχει κανενας νομος-προδιαγραφη που να επιβαλει κατι τετοιο. το traction control μπορει να απενεργοποιείται εντελως η μερικως αναλογα με τον κάθε κατασκευαστη.
????
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Νέο Tmax 2017 DX, SX 12/11/2016 19:31 #112

  • gyiama
  • Το Άβαταρ του/της gyiama
  • Offline
  • Διαχειριστής
  • Δημοσιεύσεις: 2163
τωρα για το θεμα με τις χαρτογραφήσεις,θεωρω ότι είναι άλλο ένα παπατζιλικι το οποιο είναι καθαρα για λογους μάρκετινγκ. προφανως θα υπαρχει η κανονικη χαρτογραφηση και μια ακομα η οποια απλα θα κανει πιο ηπια την αποκριση του γκαζιού(γι αυτό και εγινε ηλεκτρικο) και θα κανει πιο φιλικο το μηχανακι σε βρεγμενο ολισθηρο κλπ οδόστρωμα . λες και εχει τοσα πολλα αλογα που δεν μπορεις να το κουμαντάρεις!!!!!!
????
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Νέο Tmax 2017 DX, SX 12/11/2016 19:53 #113

  • Dr.masas
  • Το Άβαταρ του/της Dr.masas
  • Offline
  • User is blocked
  • Ο ΤΟΛΜΩΝ ΝΙΚΑ
  • Δημοσιεύσεις: 2264
Μου το εχει πει μηχανικος της Audi το οποιο τους το ειπαν σε σεμινάριο.τωρα δεν ξερω εαν ισχυει και στις μηχανές..παντως σε οσα αυτοκινητα εχω οδηγήσει με TCS μικρου και μεγαλου κυβισμού σε ολα υπηρχε κουμπι απενεργοποιησης.Εαν δεν ειχε πιστευω θα δισταζε καποιος γνώστης να το αγοράσει..
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Νέο Tmax 2017 DX, SX 12/11/2016 20:36 #114

  • gyiama
  • Το Άβαταρ του/της gyiama
  • Offline
  • Διαχειριστής
  • Δημοσιεύσεις: 2163
Θα σου δώσω δυο τρία παραδείγματα που γνωρίζω. Bmw το traction βγαίνει σε δυο στάδια εντελώς. Mercedes βγαίνει μερικώς ( μετά από ένα σημείο επεμβαίνει μόνο του) Citroen βγαίνει εντελώς . Και στα Audi βγαίνει μερικώς και όχι εντελώς. Και αν και είμαστε off topic ο λόγος που βγαίνει,φυσικά και δεν είναι για να κανεις μπάντες αλλά για να μπορείς να ξεκινήσεις - κινηθείς σε πολύ ολισθηρό οδόστρωμα.(χιόνι πάγο λάσπη κλπ)
????
Τελευταία διόρθωση: 12/11/2016 20:36 από gyiama.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Νέο Tmax 2017 DX, SX 13/11/2016 10:22 #115

  • Dr.masas
  • Το Άβαταρ του/της Dr.masas
  • Offline
  • User is blocked
  • Ο ΤΟΛΜΩΝ ΝΙΚΑ
  • Δημοσιεύσεις: 2264
Εθχες συγκεκριμενα βγηκα με ενα φιλο που εχει audi A5.Μου ειπε οτι απενεργοποιείται
εντελώς και δεν επεμβαινει πουθενα.τωρα δε ξερω εαν υπαρχει διαφοροποιοηση ανα μοντελο.
Τελευταία διόρθωση: 13/11/2016 10:30 από Dr.masas. Αιτία: Αλλαγη
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Νέο Tmax 2017 DX, SX 14/11/2016 12:54 #116

  • iraklis
  • Το Άβαταρ του/της iraklis
  • Offline
  • Baby Tmaxista
  • iron max 2015
  • Δημοσιεύσεις: 85
Πιστεύω ότι θα χάσει το συγκεκριμένο μοντέλο ήδη πολλά άτομα στρέφονται στο bwm 650 gt & sport κ ο λόγος είναι ότι βαρεθηκαν να περιμένουν την yamaha. Ίσως κ να αξίζει δ ξέρω τι να πω.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Νέο Tmax 2017 DX, SX 14/11/2016 16:25 #117

  • power
  • Το Άβαταρ του/της power
  • Offline
  • Baby Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 54
Εδώ φαίνεται καθαρά ποιές είναι οι αποδεκτές αλλά και ποιά είναι η καταληλλότερη διάσταση ζάντας για λάστιχο 160/60 (5-5,5 ίντσες).



Στενότερη ζάντα σε ίδιο λάστιχο αναγκάζει το λάστιχο να πάρει ένα πιο στρογγυλεμένο προφίλ (μπαλονάρισμα) με αποτέλεσμα μικρότερο ίχνος επαφής του λάστιχου με το δρόμο και χειρότερη πρόσφυση (κράτημα).
Τελευταία διόρθωση: 14/11/2016 17:02 από power.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Νέο Tmax 2017 DX, SX 14/11/2016 20:54 #118

  • gyiama
  • Το Άβαταρ του/της gyiama
  • Offline
  • Διαχειριστής
  • Δημοσιεύσεις: 2163
Για τι διάμετρο ζάντας λέει ότι το ιδανικό είναι το 5";;; και γιατί είναι ιδανικό εφόσον ο πίνακας αναφέρει ότι μπαίνει και σε 4.25" μέχρι και 3,5!!!! Όλο έχει να κάνει και με την διάμετρο της ζάντας και όχι μόνο με το φάρδος!!
????
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Νέο Tmax 2017 DX, SX 14/11/2016 23:16 #119

  • vachos
  • Το Άβαταρ του/της vachos
  • Offline
  • Διαχειριστής
  • Solar black 2013
  • Δημοσιεύσεις: 3436
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Μια εικόνα 1000 λέξεις.



Nothing but the max! Vachos #0001
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Νέο Tmax 2017 DX, SX 15/11/2016 21:34 #120

  • power
  • Το Άβαταρ του/της power
  • Offline
  • Baby Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 54
Ο πίνακας προφανώς αναφέρεται σε μοτοσυκλέτες η συντριπτική πλειοψηφία των οποίων φοράει 17άρες ζάντες. Όσο μικραίνει η διάμετρος τόσο μικραίνουν και οι ανοχές. Φυσικά και μπορεί να βάλει η Yamaha 4,5 ίντσες και 4,25 ίσως (3,5 με τίποτα τόσο είναι μπροστά) και γι' αυτό και το έκανε αλλοιώς δε θα έπαιρνε και έγκριση κυκλοφορίας αλλά άλλο τι μπορεί να κάνει και άλλο το ίδανικό. Γενικά στο νέο Tmax η Yamaha έκανε ότι της κατέβηκε και όχι το ιδανικό.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.