Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Άρειος Πάγος: Τα μηχανάκια που κινούνται ανάμεσα στις λωρίδες φταίνε σε περίπτωση ατυχήματος

Άρειος Πάγος: Τα μηχανάκια που κινούνται ανάμεσα στις λωρίδες φταίνε σε περίπτωση ατυχήματος 06/03/2017 21:41 #1

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
Το Ανώτατο Πολιτικό Δικαστήριο το απασχόλησε υπόθεση γυναίκας οδηγού μηχανής η οποία κινήτο επί της διαχωριστικής γραμμής του δρόμου και επιχείρησε να περάσει μεταξύ αυτοκίνητου και νταλίκας 18,5 μέτρων, με αποτέλεσμα να σφηνωθεί και να πέσει στο οδόστρωμα, όπου της πάτησε το αριστερό χέρι η νταλίκα

Δεν επιτρέπεται τα μηχανάκια να κινούνται ανάμεσα στις διαχωριστικές λωρίδες κυκλοφορίας των οχημάτων
 
Σύμφωνα με τον Άρειο Πάγο, μόνο οι οδηγοί των δικύκλων (μηχανάκια) που κινούνται μεταξύ των διακεκομμένων διαχωριστικών λωρίδων κυκλοφορίας ευθύνονται για πιθανό τροχαίο συμβάν και όχι τα αυτοκίνητα που κινούνται μέσα στο χώρο των λωρίδων κυκλοφορίας.


Το Ανώτατο Πολιτικό Δικαστήριο το απασχόλησε υπόθεση γυναίκας οδηγού μηχανής η οποία κινήτο επί της διαχωριστικής γραμμής του δρόμου και επιχείρησε να περάσει μεταξύ αυτοκίνητου και νταλίκας 18,5 μέτρων, με αποτέλεσμα να σφηνωθεί και να πέσει στο οδόστρωμα, όπου της πάτησε το αριστερό χέρι η νταλίκα.

Η οδηγός είχε πέσει σε μποτιλιάρισμα  πάνω αερογέφυρα (μονής κυκλοφορίας) και ενώ ήταν στο σημείο της κατωφέρειας, δηλαδή προς το τέλος της αερογέφυρας, όλα τα αυτοκίνητα εκινούντο με πολύ μικρή ταχύτητα, σχεδόν σημειωτόν. 

Σε κάποια χρονική στιγμή τα αυτοκίνητα είχαν σχεδόν ακινητοποιηθεί λόγω του μποτιλιαρίσματος και ενώ μπροστά της  υπήρχε ένα ΙΧ αυτοκίνητο και στην αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας, ήταν μια νταλίκα μήκους 18,5 μέτρων περίπου, η οδηγός της μηχανής επιχείρησε, «ανεπίτρεπτα, παράνομα και αντικανονικά εν όψει του ότι στο σημείο εκείνο της οδού η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται μόνο σε στοίχους», όπως αναφέρει η αρεοπαγιτική απόφαση, να περάσει ανάμεσα στα δύο αυτά οχήματα, προκειμένου «να προπορευθεί και εν τέλει να διανύσει όσο μεγαλύτερη απόσταση μπορούσε επί της οδού».

Στην προσπάθειά της αυτή όμως, λόγω «του ελαχίστου διαθεσίμου χώρου μεταξύ των δύο οχημάτων αλλά και λόγω αδέξιου χειρισμού της η μοτοσυκλέτα     προσέκρουσε αρχικά στην πίσω αριστερή πλευρά του   ΙΧ  αυτοκινήτου και στη συνέχεια παρεξέκλινε ελαφρώς αριστερά, λόγω της αντίστασης που συνάντησε κατά την   πρόσκρουσή της στο   αυτοκίνητο, προς το ευρισκόμενο εντός της λωρίδας κυκλοφορίας του φορτηγό, που εν τω μεταξύ ξεκινούσε, ύστερα από   προσωρινή (λόγω πυκνής κίνησης) ακινητοποίησή του, με αποτέλεσμα κυριολεκτικά να εγκλωβιστεί - σφηνώσει η μοτοσυκλέτα μεταξύ των δύο αυτών οχημάτων (φορτηγού και ΙΧ αυτοκινήτου)».

Η οδηγός της μηχανής έπεσε στο οδόστρωμα μεταξύ των δύο λωρίδων κυκλοφορίας με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά    στο αριστερό της χέρι «λόγω της διέλευσης από πάνω του πίσω δεξιού τροχού του με χαμηλή ταχύτητα, κινουμένης  νταλίκας» και να   προκληθούν υλικές ζημιές στη μοτοσυκλέτα.

Κατόπιν αυτών η οδηγός προσέφυγε δικαστικά κατά του ιδιοκτήτη της νταλίκας για την αποκατάσταση της ζημιάς που έπαθε η  μηχανή της (την  είχε μισή - μισή με τον αδελφό της), κ.λπ. Όμως, στο Εφετείο του Πειραιά έχασε την δικαστική μάχη και άσκησε αναίρεση κατά της απόφαση αυτής στον Άρειο Πάγο, όπου όχι μόνο την έχασε και πάλι, αλλά της επιδικάστηκαν και δικαστικά έξοδα 2.700 ευρώ.

Οι αρεοπαγίτες, απέρριψαν ως αβάσιμη την αίτηση αναίρεσής της, καθώς την θεώρησαν «αποκλειστικά υπαίτια του   ατυχήματος και της   πρόκλησης του σοβαρού τραυματισμού της και των υλικών ζημιών της μοτοσυκλέτας που οδηγούσε».

Και αυτό γιατί:

«1) ως μέσος συνετός οδηγός όφειλε και μπορούσε να συμμορφωθεί με την υπάρχουσα επί του οδοστρώματος διαγράμμιση που υπεδείκνυε κίνηση οχημάτων σε στοίχους, πλην όμως εκείνη δεν ασκούσε τον έλεγχο και την εποπτεία του οχήματός της ώστε να δύναται σε κάθε στιγμή να εκτελέσει τους απαιτούμενους χειρισμούς (άρθρο 19 ΚΟΚ),

2) επιχείρησε να διενεργήσει παράνομα, αντικανονικά και ανέλεγκτα προσπέραση επί της διακεκομμένης διαχωριστικής γραμμής των λωρίδων κυκλοφορίας, δεν εκινείτο μέσα στα όρια μιας λωρίδας κυκλοφορίας (άρθρο 16 παρ. 3 ΚΟΚ) και

3) εν γένει δεν οδηγούσε με σύνεση και με διαρκώς τεταμένη την προσοχή της, δημιουργώντας έτσι κινδύνους ως προς την κυκλοφορία των οχημάτων και εν γένει των λοιπών χρηστών της οδού (άρθρο 12 ΚΟΚ)».

Σε άλλο σημείο οι αρεοπαγίτες αναφέρουν ότι «η  οδική συμπεριφορά της, που αποκλειστικά είχε ως αποτέλεσμα την πρόκληση του   τροχαίου ατυχήματος και τον αποτόκων αυτού συνεπειών, του οδηγού του φορτηγού    μη βαρυνομένου με συνυπαιτιότητα αφού αυτός εκινείτο σταθερά εντός της λωρίδας κυκλοφορίας του και μάλιστα, αναγκαστικά λόγω της πυκνής κυκλοφορίας, με ελαχίστη ταχύτητα».

Μάλιστα, υπογραμμίζεται στην απόφαση του Αρείου Πάγου ότι το γεγονός ότι η νταλίκα ήταν στην αριστερή αντί της δεξιάς λωρίδας του οδοστρώματος (παράβαση άρθρου 17 του ΚΟΚ) «δεν θεμελιώνει αυτή καθεαυτή υπαιτιότητα του οδηγού αυτής». 
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Τα μηχανάκια που κινούνται ανάμεσα στις λωρίδες φταίνε 06/03/2017 22:48 #2

  • gyiama
  • Το Άβαταρ του/της gyiama
  • Offline
  • Διαχειριστής
  • Δημοσιεύσεις: 2163
ρε γιωργο???? αναπαραγουν την ιδια μλκια όλα τα καναλια και τα χαζοσαιτ και το βαζουμε και μεις???? αλλα αντι αλλων είναι ο τιτλος και είναι μονο για click farming . είναι γνωστο ότι οι μοτοσυκλετιστες ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΕΣ ΛΩΡΙΔΕΣ ΑΠ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΣΥΝΘΛΙΒΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ. ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ - ΜΠΟΤΙΛΙΑΡΙΣΜΑ ΚΛΠ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΕΦΟΣΟΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΟΜΩΣ να κανουν σφηνες και να προσπερνουν τα αυτοκίνητα εφόσον αυτά κινουνται όπως στην παραπανω περιπτωση. το δικαστηριο δικαιωσε το φορτηγο διοτι η κυρια αυτή εκανε μλκια και σαβουρντιχτηκε και ζητουσε και τα ρεστα. οποιος εχει ορεξη ας ψαξει τους νομους και τον ΚΟΚ να επιβεβαιώσει αυτά που αναφερω.

υγ τα παραπανω τα εχω παθει και τα εχω μαθει. δεν μιλαω αοριστα........
????
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re:Άρειος Πάγος: Τα μηχανάκια που κινούνται ανάμεσα στις λωρίδες φταίνε σε περίπτωση ατυχήματος 06/03/2017 23:11 #3

  • maximos
  • Το Άβαταρ του/της maximos
  • Online
  • Συντονιστής
  • Δημοσιεύσεις: 10293
Έχεις δίκιο Πάνο έτσι είναι..αλλα στην Ελλάδα όλα είναι ρευστα....κ έχω παράδειγμα να σου πω.....κινούμενος επι της οδού Λαγκαδά πριν χρόνια(ακόμη δεν είχε νησιδα στην μεση) οι 2 λωρίδες μου ήταν μποτιλιαρισμενες με αποτέλεσμα να βγω αντίθετο που ήταν άδειο κ να τους περνάω με καμμια 100αρια χλμ( στα 19 μου), ξαφνικά στο ύψος του τότε ΧΤ CLUB έχουν ανοίξει χώρο για να βγει αμάξι από ανάμεσα τους κ να βγει στο απεναντι ρεύμα με αποτέλεσμα να μου κλείσει τον δρόμο που όμως δεν έπρεπε να είμαι εκεί καθώς ήμουν στο αντίθετο ρεύμα. Την έβγαλα ανωδυνα μόνο με υλικές ζημιές τις οποίες αποζημιωθηκα εξ ολοκλήρου.

via tapatalk
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly!
Τελευταία διόρθωση: 06/03/2017 23:17 από maximos.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re:Άρειος Πάγος: Τα μηχανάκια που κινούνται ανάμεσα στις λωρίδες φταίνε σε περίπτωση ατυχήματος 06/03/2017 23:19 #4

  • gyiama
  • Το Άβαταρ του/της gyiama
  • Offline
  • Διαχειριστής
  • Δημοσιεύσεις: 2163
Ρε φίλε αγανάκτησα να βλέπω και να διαβάζω αυτή την ηλιθιότητα απ όλα τα ΜΜΕ. Τραγικοί. Αλλά αυτό γίνεται τόσα χρονια. Βγαίνει ο καθένας βάζει έναν πιασάρικο τίτλο και όλα τα βόδια το χαφτουμε. Ούτε καν μπαίνουμε στον κόπο να το διασταυρώσουμε. Αηδια έχουν καταντήσει ειδικά το fb.
????
Τελευταία διόρθωση: 06/03/2017 23:27 από maximos.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re:Άρειος Πάγος: Τα μηχανάκια που κινούνται ανάμεσα στις λωρίδες φταίνε σε περίπτωση ατυχήματος 06/03/2017 23:31 #5

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
Πόσους ξέρεις ρε συ Παναγιώτη που κινούνται ανάμεσα στα αυτοκίνητα μόνο για να προστατευτούν?
Γιατί εγώ νομίζω ότι το 99% προσπερνάμε ανάμεσα από τα αυτοκίνητα.....
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re:Άρειος Πάγος: Τα μηχανάκια που κινούνται ανάμεσα στις λωρίδες φταίνε σε περίπτωση ατυχήματος 06/03/2017 23:44 #6

  • gyiama
  • Το Άβαταρ του/της gyiama
  • Offline
  • Διαχειριστής
  • Δημοσιεύσεις: 2163
Ακόμα και αυτό αν τα αυτοκίνητα είναι ακίνητα στο φανάρι επιτρέπεται να περάσεις και να βγεις μπροστά. Όλα πάντα σε ιδανικές συνθήκες,πράγμα αδύνατον στο Ελλαδιστάν. Αλλά μη μπαίνουμε σε ανούσιες υποθεσεις. Όλοι ξέρουμε τι γίνεται πραγματικά στο δρόμο.Εγώ τσατιζομαι με το παιχνιδάκι που γίνεται πλέον σε όλα αυτά τα μέσα με τους βαρύγδουπους τίτλους που το μόνο που στοχεύουν είναι επισκεψιμότητα και τηλεθέαση. Ειδικά τα κανάλια είναι ότι μα ότι χειρότερο υπάρχει. Οι τύποι αναπαράγουν είδηση που είναι δυο και τριών χρόνων και δεν μπαίνουν καν στον κόπο να το τσεκάρουν. Για τόσο μλκες μας έχουν όλους.μαλλον όμως όχι άδικα........
????
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re:Άρειος Πάγος: Τα μηχανάκια που κινούνται ανάμεσα στις λωρίδες φταίνε σε περίπτωση ατυχήματος 06/03/2017 23:54 #7

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
Αν την ώρα που κινείσαι ανάμεσα στα αυτοκίνητα, κάποιο κάνει να βγει από τη λωρίδα του κι εσύ είσαι στη διαχωριστική και χτυπήσετε, ποιος θα φταίει?
Γιατί αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι πλέον θα λαμβάνεται ως δεδικασμένο ότι σε κάθε περίπτωση υπαιτιότητα θα έχει το μηχανάκι που κινείται στη διαχωριστική.
Τελευταία διόρθωση: 06/03/2017 23:55 από River.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re:Άρειος Πάγος: Τα μηχανάκια που κινούνται ανάμεσα στις λωρίδες φταίνε σε περίπτωση ατυχήματος 07/03/2017 00:16 #8

  • gyiama
  • Το Άβαταρ του/της gyiama
  • Offline
  • Διαχειριστής
  • Δημοσιεύσεις: 2163
Αν διαβάσεις καλά το κείμενο θα δεις ότι διευκρινίζει ότι τα οχήματα ήταν μέσα στη λωρίδα τους και στην ουσία αυτό αναδεικνύει ότι έκανε μλκια η κυρία αυτή! Υπό οποιαδήποτε συνθήκη-περίπτωση οποιοδήποτε όχημα βγει απ την λωρίδα κυκλοφορίας του και μας χτυπήσει,ευθύνεται εκείνο.
????
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Άρειος Πάγος: Τα μηχανάκια που κινούνται ανάμεσα στις λωρίδες φταίνε σε περίπτωση ατυχήματος 07/03/2017 09:32 #9

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
Επειδή ως γνωστον στην Ελλαδα τιποτα δεν ειναι σταθερο και υπαρχει και το "ζητω τα παραλογα", καλο ειναι να ξερουμε ακριβως πως εχουν τα πραγματα σε θεματα που μας ενδιαφερουν.
Προσωπικα ακουσα ο ιδιος σε δελτιο ειδησεων να εχουν συνδεση με δικηγορο τροχαιων ατυχηματων και να τον ρωταει ο δημοσιογραφος "δλδ πλεον θα λαμβανεται ως δεδικασμενο οτι μηχανη που κινειται επανω σε διαχωριστικη λωριδα, σε περιπτωση ατυχηματος εχει υπαιτιοτητα?" και απανταει ο αλλος "ναι, αναλογα με τις συνθηκες, αλλα παντα θα εχει υπαιτιοτητα".....εγω αυτο το εκλαμβανω ως εξης: οτι ακομη κι αν ο αλλος κανει μαλακια (π.χ. παει να αλλαξει λωριδα χωρις φλας, τρομαξει το μηχανακι και πεσει, παλι θα εχει υπαιτιοτητα και το μηχανακι....σε καποιο ποσοστο μαλλον, οχι ολοκληρωτικη)
και μη μου πεις μην ακους τα δελτια κλπ κλπ κλπ.....απο καπου τις μαθαινουμε τις ειδησεις....τηλεοραση, sites, εφημεριδες κλπ....δε μιλαω να βγει ενας δημοσιογραφος μονος του και αν αρχισει να λεει οτι μπαρουφα θελει....απλα στη συγκεκριμενη περιπτωση ισως χρηζει περαιτέρω διερεύνησης το θεμα.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Τα μηχανάκια 07/03/2017 20:36 #10

  • gyiama
  • Το Άβαταρ του/της gyiama
  • Offline
  • Διαχειριστής
  • Δημοσιεύσεις: 2163
Από εχθές έχουν αρχίσει οι βαρύγδουποι τίτλοι και οι τυφλές αναπαραγωγές ενός άρθρου που δημιουργήθηκε με ένα και μόνο σκοπό, να κυνηγήσει τα «κλικ», λέγοντας ότι ο Άρειος Πάγος αποφάνθηκε για την νομιμότητα της διήθησης. Αν το δεις έτσι, το άρθρο αυτό ήταν άκρως πετυχημένο και αυτός που το έγραψε δικαιολόγησε τον μισθό του, φέρνοντας τα πολυπόθητα κλικ στην σελίδα. Αύριο θα πρέπει να βρει κάτι καινούριο, και μία φορά την εβδομάδα αυτό το καινούριο να δημιουργεί και ντόρο. Για αυτή την εβδομάδα πέτυχε τον σκοπό του, πάει τώρα για την επόμενη.. αν είμαστε τυχεροί ο κύκλος αυτός θα κάνει πολύ καιρό, μέχρι να περάσει ξανά από την θεματολογία της μοτοσυκλέτας! Η «είδηση» είναι ότι ο Άρειος Πάγος αποφάνθηκε πως οι μοτοσυκλέτες ευθύνονται σε περίπτωση ατυχήματος κατά την διάρκεια της διήθησής τους ανάμεσα στις λωρίδες κυκλοφορίας. Μονάχα που δεν υπάρχει καμία είδηση. Ο νόμος είναι αυτός, ήταν πάντα έτσι, και ο Άρειος Πάγος δεν έχει τελεσιδικήσει σε τίποτα.

Πολιτεία-πολιτεία, απελευθερώνεται η διήθηση στις ΗΠΑ

Αφορμή για να ξεκινήσει αυτή η λάθος κουβέντα, ήταν μία απόφαση του δικαστηρίου – σύμφωνα πάντα με το «δημοσιογραφικό» άρθρο - που δικαιώνει οδηγό νταλίκας για τον σοβαρό τραυματισμό μοτοσυκλετίστριας που βρέθηκε κάτω από τις ρόδες του, έπειτα από πρόσκρουση σε αυτοκίνητο, ενώ κινούταν ανάμεσα στις λωρίδες. Ο Άρειος Πάγος έπραξε το αυτονόητο στην συγκεκριμένη περίπτωση, εφαρμόζοντας τον νόμο, ο οποίος επίσης είναι σαφής και ορίζει ότι η διήθηση των μοτοσυκλετών, επιτρέπεται ανάμεσα σε λωρίδες με διακεκομμένη διαγράμμιση για να φτάσει η μοτοσυκλέτα εμπρός στο φανάρι, καθώς έχει αποδειχθεί ότι το να περιμένει πίσω από τα αυτοκίνητα αυξάνει τις πιθανότητες να μετατραπεί σε δυστύχημα κάποιο τροχαίο. Ορίζει επίσης και την σχετική ταχύτητα, και δεν αφήνει κανένα παράθυρο για κίνηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα σε αυτοκινητόδρομους και άλλες περιπτώσεις. Οπότε; Οπότε η απόφαση του Άρειου Πάγου, απλά στηρίζει τον νόμο και είδηση θα υπήρχε αν γινόταν να αλλάξει ο νόμος και ο Άρειος Πάγος εμπόδιζε κάτι τέτοιο να γίνει.

Η πραγματική είδηση της ημέρας, είναι πως η Ουάσιγκτον αποφάσισε από εχθές να επιτρέψει την διήθηση των μοτοσυκλετών, αν και κάτω από πολύ αυστηρές συνθήκες, ακολουθώντας το παράδειγμα της Καλιφόρνιας. Κάνοντας μία παρένθεση, εκεί πλέον το πρόβλημα είναι να ενημερώσουν τους οδηγούς των αυτοκινήτων πως ο νόμος έχει αλλάξει, καθώς το υψηλό αίσθημα της αυτοδικίας που επικρατεί εκεί, έχει οδηγήσει σε πραγματικά δολοφονικές πρακτικές, με τους οδηγούς των αυτοκινήτων να συγκρούονται επίτηδες με μοτοσυκλέτες που κινούνται ανάμεσα στις λωρίδες, πιστεύοντας ότι παρανομούν


πηγη www.motomag.gr/news/apopseis-epikairotita/areios-pagos-kai-motosykletistika-hoaxes
????
Τελευταία διόρθωση: 07/03/2017 20:53 από gyiama.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Άρειος Πάγος 07/03/2017 20:51 #11

  • gyiama
  • Το Άβαταρ του/της gyiama
  • Offline
  • Διαχειριστής
  • Δημοσιεύσεις: 2163
River έγραψε:
Επειδή ως γνωστον στην Ελλαδα τιποτα δεν ειναι σταθερο και υπαρχει και το "ζητω τα παραλογα", καλο ειναι να ξερουμε ακριβως πως εχουν τα πραγματα σε θεματα που μας ενδιαφερουν.
Προσωπικα ακουσα ο ιδιος σε δελτιο ειδησεων να εχουν συνδεση με δικηγορο τροχαιων ατυχηματων και να τον ρωταει ο δημοσιογραφος "δλδ πλεον θα λαμβανεται ως δεδικασμενο οτι μηχανη που κινειται επανω σε διαχωριστικη λωριδα, σε περιπτωση ατυχηματος εχει υπαιτιοτητα?" και απανταει ο αλλος "ναι, αναλογα με τις συνθηκες, αλλα παντα θα εχει υπαιτιοτητα".....εγω αυτο το εκλαμβανω ως εξης: οτι ακομη κι αν ο αλλος κανει μαλακια (π.χ. παει να αλλαξει λωριδα χωρις φλας, τρομαξει το μηχανακι και πεσει, παλι θα εχει υπαιτιοτητα και το μηχανακι....σε καποιο ποσοστο μαλλον, οχι ολοκληρωτικη)
και μη μου πεις μην ακους τα δελτια κλπ κλπ κλπ.....απο καπου τις μαθαινουμε τις ειδησεις....τηλεοραση, sites, εφημεριδες κλπ....δε μιλαω να βγει ενας δημοσιογραφος μονος του και αν αρχισει να λεει οτι μπαρουφα θελει....απλα στη συγκεκριμενη περιπτωση ισως χρηζει περαιτέρω διερεύνησης το θεμα.


δεν το συζηταω καν γιωργο για τα ρεπορτάζ που κανουν στις ειδήσεις. του κ@λου ρεπορτάζ και διερεύνηση. απλα ψαρευουν ειδήσεις απ το ιντερνετ και τις αναδημοσιευουν χωρις καν να κανουν τον στοιχειώδη ελεγχο. οσο για τον κάθε παπαρα που παιρνουν τηλ η τον βγαζουν στο γυαλι και λεει το κοντο του και το μακρυ του, εχουμε χορτάσει. ακομα και αυτό που αναφερεις πιο πανω και αν διαβασεις αυτή τη μλκια για τον αρειο παγο θα δεις ότι δεν εχει θεσπιστεί κανενας νομος. όταν το δικαστηριο αλλαξει καποιο νομο, αυτομάτως στο αρθρο-ανακοινωση θα αναγραφεται ότι με τον υπαριθμον νομο κλπ απαγορευεται να κλανετε δημοσια πχ. δεν βγαινει ενας δικαστης και λεει , μαγκες, από αυριο τερμα το κλασιμο στο δρομο,απαγορευεται γιατι το λεω εγω ο τακης ο δικαιος!!! γι αυτό σου λεω ότι είναι μλκιες δημισιευσεις και χωρις τεκμηριωση! τωρα σε ότι αφορα την λωριδα κλπ εχουμε και λεμε.
αν ο δρομος που κινούμαστε εχει πχ δυο λωρίδες στην ιδια κατευθυνση και κινούμαστε μεσα στη δικη μας λωριδα αλλα διπλα πχ από ένα αυτοκινητο και ερθει ο μπουφος απ την διπλανη λωριδα και μας κοπανησει ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΦΤΑΙΕΙ ΑΥΤΟΣ. αν όμως μας κοπανησει το αυτοκινητο που ειμαστε εμεις μεσα στην δικη του λωριδα τοτε ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ. οποιαδήποτε παραβιαση λωρίδας γινει φταιει αυτος που μπηκε στην άλλη λωριδα. τωρα αν είναι διπλης κατεύθυνσης με διαγραμμιση κλπ δεν χρειαζεται νομιζω να το αναλυσουμε, είναι γνωστα!
????
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.