Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
Καλώς ήρθατε στο tmaxclub.gr!
Σας ευχόμαστε καλή διαμονή!
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2

ΘΕΜΑ: Νίκος από Αθήνα

Απ: Νίκος από Αθήνα 08/11/2012 07:42 #16

  • Anastasios
  • Το Άβαταρ του/της Anastasios
  • Offline
  • Master Tmaxista
  • take a risk
  • Δημοσιεύσεις: 1092
River έγραψε:
καταρχήν ξέχνα και μάλιστα γρήγορα ότι ήξερες με το Χ-ΜΑΧ!!!

το Τ-ΜΑΧ καίει!

βέβαια από την άλλη, 7-8λτ/100χλμ σε μαμά μηχανάκι και με νορμάλ οδήγηση, όντως μου ακούγονται πολλά! Τάσο έχω άδικο?

το δικό μου που είναι injection, με βαριατόρ, ελατήριο, φίλτρο και αναβάτη 125 κιλών, με νορμάλ οδήγηση καίει γύρω στα 6,5 εντός πόλης...

Όντως Γιώργο υπάρχει υποψία ότι κάτι δεν πάει καλά . Καλύτερο παράδειγμα από αυτό της Βέροιας δεν υπάρχει για να σου πω , πως ενώ όλοι σας πληρώσατε με καύσιμο στην Βέροια μετά από πόση διαδρομή , ο Χρήστος ο μοναδικός με ρεζέρβα επέστρεψε Θεσσαλονίκη & εγώ έψαχνα στο χωριό που σταματήσαμε για φαγητό λίγο πιο πάνω αν θυμάσαι για να γεμίσω μιας & έφτανα στα όρια της ρεζέρβας . Έιναι όντως η κατανάλωση το μεγαλύτερο μειονέκτημα στα δικά μας με καρμπιρατέρ σε συνάρτηση με τα τύπου ingection . Μπρος στα κάλλη τι είναι ο πόνος .
Ε π ί τ ι μ ο ς
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Νίκος από Αθήνα 08/11/2012 08:45 #17

  • nikos_palm
  • Το Άβαταρ του/της nikos_palm
  • Offline
  • Baby Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 6
Καλημερα!
Κι εγω παντως θεωρω οτι καει κατι παραπανο απο το φυσιολογικο....γιατι τουλαχιστον απο οσα συνεργεια εχω ρωτησει ολοι μου ειπαν οτι αν καιει τοσο το δικο σου τοτε το injection τι πρεπει να κανει?
Και με το X-MAX ειχα θεμα καποια στιγμη και εκαιγε κι εκει οντως ηταν θεμα του καρμπιρατερ απο πολλες βλακειες που εκαναν τα διαφορα συνεργεια γιατι βαριοντουσαν να αλλαξουν κατι το οποιο βρισκαν προβληματικο,απο το αυτοματο choke μεχρι το φλοτερ που κολλαγε και διαφορα αλλα....οταν επιτελους καποιος ασχολιθηκε μου εδωσε μια χουφτα απο πραγματα που αλλαξε κι εκτοτε απο τα 140-160 χιλιομετρα αυτονομια πηγε στα 200-220χιλιομετρα....το κακο? οτι σαν συνεργειο αποδειχτηκε καλος αλλα ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ...ανταλλακτικα τα οποια ειχαν περιπου 60ευρω πληρωσα μαζι με εργασια χωρις ΦΠΑ 300ευρω....
Γενικος ειμαι λιγο ψιρας ισως και παραπανω απο το κανονικο και δεν εμπιστευομαι κανενα συνεργειο γιατι απο κανεναν σχεδον δεν εμεινα ευχαριστημενος....και σκεφτομαι οτι αν παω εκει που θεωρητικα εκανε δουλεια στο X-MAX με το T-MAX θα πρεπει μετα να του αφησω ενεχυρο το μηχανακι :woohoo:
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Νίκος από Αθήνα 09/11/2012 07:33 #18

  • nikos_palm
  • Το Άβαταρ του/της nikos_palm
  • Offline
  • Baby Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 6
Παρατηρηση τελευταιας στιγμης....δυο μερες τωρα δοκιμασα το εξης,κρυο ανοιγω διακοπτη ανοιγω μια το γκαζι τερμα το αφηνω και παταω μιζα...περνει τσακμακι κι ουτε ακαυστη ουτε βρωμα ουτε τιποτα,γιατι συμβαινει αραγε αυτο;
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Νίκος από Αθήνα 09/11/2012 11:48 #19

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
nikos_palm έγραψε:
Καλημερα!
Κι εγω παντως θεωρω οτι καει κατι παραπανο απο το φυσιολογικο....γιατι τουλαχιστον απο οσα συνεργεια εχω ρωτησει ολοι μου ειπαν οτι αν καιει τοσο το δικο σου τοτε το injection τι πρεπει να κανει?
Και με το X-MAX ειχα θεμα καποια στιγμη και εκαιγε κι εκει οντως ηταν θεμα του καρμπιρατερ απο πολλες βλακειες που εκαναν τα διαφορα συνεργεια γιατι βαριοντουσαν να αλλαξουν κατι το οποιο βρισκαν προβληματικο,απο το αυτοματο choke μεχρι το φλοτερ που κολλαγε και διαφορα αλλα....οταν επιτελους καποιος ασχολιθηκε μου εδωσε μια χουφτα απο πραγματα που αλλαξε κι εκτοτε απο τα 140-160 χιλιομετρα αυτονομια πηγε στα 200-220χιλιομετρα....το κακο? οτι σαν συνεργειο αποδειχτηκε καλος αλλα ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ...ανταλλακτικα τα οποια ειχαν περιπου 60ευρω πληρωσα μαζι με εργασια χωρις ΦΠΑ 300ευρω....
Γενικος ειμαι λιγο ψιρας ισως και παραπανω απο το κανονικο και δεν εμπιστευομαι κανενα συνεργειο γιατι απο κανεναν σχεδον δεν εμεινα ευχαριστημενος....και σκεφτομαι οτι αν παω εκει που θεωρητικα εκανε δουλεια στο X-MAX με το T-MAX θα πρεπει μετα να του αφησω ενεχυρο το μηχανακι :woohoo:

αν είναι να "κερδίζεις" καμιά 50αρια χλμ στο γέμισμα, τότε σε βάθος χρόνου σίγουρα θα αξίζουν τα χρήματα που θα δώσεις στο συγκεκριμένο "φαρμακείο" που λες!

παρόλα αυτά, πήγαινε το να το δουν και ΠΡΙΝ κάνουν οτιδήποτε ζήτα να σου πουν το κόστος ;-)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Νίκος από Αθήνα 09/11/2012 12:33 #20

  • nikos_palm
  • Το Άβαταρ του/της nikos_palm
  • Offline
  • Baby Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 6
River έγραψε:

αν είναι να "κερδίζεις" καμιά 50αρια χλμ στο γέμισμα, τότε σε βάθος χρόνου σίγουρα θα αξίζουν τα χρήματα που θα δώσεις στο συγκεκριμένο "φαρμακείο" που λες!

παρόλα αυτά, πήγαινε το να το δουν και ΠΡΙΝ κάνουν οτιδήποτε ζήτα να σου πουν το κόστος ;-)

Εχω μια ελαφρα Υποψια οτι τα Ηλεκτρικα Choke του πρεπει να ειναι off κι αν οχι και τα δυο σιγουρα το ενα οποτε επειδη κατι ψιλο σκαμπαζω θα κατσω αυριο να τα βγαλω να δω σιγουρα αν δουλευουν ή οχι κι αν ειμαι τυχερος θα λυσω το μπροβλημα!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2