Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2

ΘΕΜΑ: BMW GS 800

BMW GS 800 11/06/2013 15:48 #1

  • TomCh
  • Το Άβαταρ του/της TomCh
  • Offline
  • Baby Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 4
Μου ζητησατε να γραψω λιγα λογια για το gs800!
Λοιπον...:) Ειχα το gs για περιπου 2 χρονια, 30.000 χλμ, μοντελο το 12/2008!

Η μηχανη ηταν το κατι αλλο.. τρελες αναρτησης, πολυ δυναμη και ευκολη στη πολη (κεντρο καθημερινα) λογου του μεγεθους, σε ταξιδι αν δεν ειχες μεγαλη ζελατινα μετα τα 120-130...Αστα να πανε Help , Με ζελατινα ( aftermarket 120-130 eyro) εισαι αρχοντας..

Το κακο ειναι οτι αν παρεις το standar μοντελο τα παντα ειναι extra.. Πολλα Extra.. και ξεκινας απο τα λαστιχα,(δεν ξερω αν στο καινουργιο τα εχουν αλαξει) τα μαμα λαστιχα γλιστραγανε απο την πρωτη μερα..
Βενζινη,ε..ε... εκαιγε λιγο παραπανω μεσα στη πολη. αλλα σε ταξιδι ξεχνουσες να βαλεις.

Ta service ηταν normal σε τιμες... απο 100 ευρο σε λαδια,φυλτρα(BMW) σε μεγαλο service εδωσα και 600 ευρο
αλλα ποτε δεν μου επαθε κατι..ουτε κιχ δεν ακουγα..και ολα δουλευαν ελβετικο ρολόι
απο μεταπωληση δεν εχασα πολλα λεφτα ειναι περιπου σαν το Tmax..

Να πω οτι δεν γινεται να συγκρινω το Gs με το TMax. ειναι λες και πας να Συγκρινης το Tmax με ενα GSXR
ειναι δυο διαφορετικα πραγματα..

Nα σας πω οτι το GS(80hp) αποφασισα να το δωσω γιαti ηθελα κατι πιο χαλαρω αλλα να εχει και λιγο γκαζι και βεβαια να μην χασω λεφτα αν το
βαρεθω..
H μονη επιλογη ηταν το Tmax(46hp)


Για να μην σας αφησω βεβαια παραπονεμενους Ακολουθη μια παρουσιαση απο το καινουριο bmw 800 adventure 2013:

SPECIFICATIONS
ENGINE
Type Water-cooled, 4-stroke parallel-Twin, four valves per cylinder, two overhead camshafts, dry sump lubrication
Bore x stroke 82mm x 75.6mm
Capacity 798cc
Rated output 85 hp at 7500 rpm
Max. torque 61 ft.-lb. at 5750 rpm
Compression ratio 12.0:1
Mixture control/engine management Electronic fuel injection, digital engine management (BMS-K+)
Emission control Closed-loop 3-way catalytic converter/emission standard EU-3
PERFORMANCE/FUEL COMSUMPTION
Maximum speed 120 mph(202km/h)
Fuel consumption per 100 km at constant 90 km/h 55 mpg, at a constant 55 mph
Fuel consumption per 100 km at constant 120 km/h
Fuel type Premium Unleaded
ELECTRICAL SYSTEM
Alternator three-phase alternator 400 W (rated power)
Battery 12 V/14 Ah, maintenance-free
POWER TRANSMISSION
Clutch Multiple-disc clutch in oil bath, mechanically operated
Gearbox Constant mesh 6-speed gearbox integrated into crankcase
Drive Endless O-ring chain with shock damping in rear wheel hub
CHASSIS/BRAKES
Frame Tubular steel trellis frame, load-bearing engine
Front wheel location/suspension 43mm upside-down telescopic fork
Rear wheel location/suspension Cast aluminum dual swing arm, WAD strut (travel related damping), spring pre-load hydraulically adjustable, rebound damping adjustable
Suspension travel front/rear 9.1 in./8.5 in.
Wheelbase 62.1 in.
Castor 4.6 in.
Steering head angle 64°
Wheels Wire spoke wheels
Rim, front 2.15 x 21″
Rim, rear 4.25 x 17″
Tires, front 90/90R- 21 54V
Tires, rear 150/70R-17 69V
Brake, front 300mm dual floating discs, two-piston floating calipers, ABS
Brake, rear 265mm single disc, single-piston floating caliper, ABS
ABS standard
DIMENSIONS/WEIGHTS
Length 90.7 in.
Width (incl. mirrors) 36.4 in.
Height (excl. mirrors) 57.1 in.
Seat height, unladen weight 35.0 in. standard; low seat 33.9 in. (available as accessories and/or factory options)
Inner leg curve, unladen weight 77.2 in. standard; optional inner leg curve (inseam) 75.6 in. (seats available as accessories and/or factory options)





Η F 800 GS Adventure θα γίνει μια σημαντική μοτοσυκλέτα για τη βαυαρική φίρμα, καθόσον αναμένεται να συνδράμει άμεσα στην αύξηξηση των πωλήσεων -άρα και κερδών- του γερμανικού εργοστάσιου.

Σε πρώτη φάση θα παραχθεί και θα διατεθεί με την ονομασία «First Launch» σε περιορισμένο αριθμό 1.000 μοτοσυκλετών. Έξυπνος τρόπος για να κάνεις ένα μοντέλο ιδιαίτερα ποθητό, αφού το κύρος και το πρεστίζ είναι όροι που συμβαδίζουν με μια BMW (δυστυχώς υπάρχουν αυτές οι αντιλήψεις και στις μοτοσυκλέτες). Κύριο χαρακτηριστικό αυτής της έκδοσης, που θα είναι διαθέσιμη σε τρία επίπεδα εξοπλισμού, είναι η ματ βαφή.

Από εκεί και πέρα, το μόνο κοινό που έχει η “μικρή” Adventure της BMW με τις μεγάλες αδερφές της, πέραν του ονόματος, είναι ο αριθμός των κυλίνδρων. Που ναι μεν είναι δύο, αλλά από την άλλη χαιρετίζουμε την εν σειρά διάταξη αυτών, σε αντίθεση με τη σχεδίαση boxer που χρόνια τώρα χρησιμοποιούν οι εκδόσεις της σειράς R/GS, συγκεκριμένα από το 1980 που εμφανίστηκε η πρώτη στη σειρά R 80 GS! Η κίνηση της εταιρίας, που όπως καλά καταλάβατε άργησε πολύ να γίνει, θα βοηθήσει όσους ήθελαν μια 1200 GS -και “δεν μπορούσαν”- να καταφέρουν επιτέλους να βάλουν μια περιπετειώδη μοτοσυκλέτα με την προπέλα στο ρεζερβουάρ στο γκαράζ τους.


Μια μοτοσυκλέτα με πολλά στάνταρ και ακόμα περισσότερα γνήσια άφτερ μάρκετ αξεσουάρ, που περιλαμβάνουν σχάρες, μεταλλικές βαλίτσες, ζελατίνα/ανεμοθώρακα και προστατευτικά κάρτερ και λοιπών μερών. Ο υγρόψυκτος κινητήρας των 798 κ.εκ. δεν είναι άλλος από αυτόν της “απλής” έκδοσης που παρουσιάστηκε πριν λίγους μήνες. Διαθέτει σύστημα ψεκασμού και αποδίδει 85 ίππους και 83 Nm ροπής.

Η δύναμη μεταφέρεται στους τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβώτιου 6 σχέσεων, αλυσίδας και γραναζιών, ενώ το στάνταρ δικάναλο ABS τελευταίας γενιάς μπορεί να συνδυαστεί με κάποια εξτρά ηλεκτρονικά καλούδια, όπως το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (ΑSC) και τις ρυθμιζόμενες αναρτήσεις (ESA). Η λειτουργία τους έχει προσαρμοστεί στις ανάγκες μιας μοτοσυκλέτας διπλής χρήσης, με την επενέργεια τους να γίνεται με ομαλότερο τρόπο.

Στο χώμα, ως γνωστόν, η πρόσφυση είναι περιορισμένη σε σχέση με την άσφαλτο και τα πάντα ρυθμίζονται αντίστοιχα τόσο στην απόδοση του κινητήρα όσο και στη λειτουργία φρένων και ανάρτησης. Το ASC διαθέτει ειδική ρύθμιση στη λειτουργία του, με οριακό παρεμβατικό χαρακτήρα στην οδήγηση εκτός δρόμου.

Eπιτρέπει στον αναβάτη να “πλασάρει” τη μοτοσυκλέτα πριν την είσοδο της στροφής μπλοκάροντας ελεγχόμενα τον τροχό, ένας τρόπος οδήγησης απαραίτητος για κάποιον που θέλει να κινηθεί με ρυθμό άνω του σβέλτα!

Οι βασικές αλλαγές

Σε σχέση με τις απλές εκδόσεις F 700/800 GS, το μοντέλο Adventure έχει μεγαλύτερο δοχείο καυσίμου κατά 8 λίτρα (συνολικά 24), που αυξάνει την αυτονομία κατά περίπου 120 χιλιόμετρα. Ζυγίζει 15 κιλά περισσότερο (συνολικά 229) και η ρυθμιζόμενη -δύο μερών πλέον- σέλα βρίσκεται ελάχιστα πιο ψηλά, από 860mm στο κατώτερο σημείο έως 890mm στο ανώτερο (έναντι 820 και 880mm αντίστοιχα). Νέα είναι επίσης η ψηλότερη ζελατίνα, τα προστατευτικά κάγκελα για τον κινητήρα αλλά και τα αντίστοιχα στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας, που αποτελούν παράλληλα και βάσεις για τις βαλίτσες.

Το υποπλαίσιο έχει ενισχυθεί για να αντέχει τις μεγαλύτερες καταπονήσεις και τα μαρσπιέ του οδηγού έχουν φαρδύνει για να προσφέρουν καλύτερο πάτημα στα δύσκολα. Ενισχυμένο επίσης εμφανίζεται και το λεβιέ του ποδόφρενου, έχοντας γίνει πλέον ρυθμιζόμενο.


Τέλος, οι καταναλώσεις είναι λίγο πιο τσιμπημένες, καθώς για κάθε 100 χλμ. με σταθερή ταχύτητα 90 χλμ./ώρα απαιτούνται 4,3 λίτρα (έναντι 3,8), τη στιγμή που με ταχύτητα 120 χλμ./ώρα φλερτάρεις στα 5,7 λίτρα (αντί 5,2). Οι λόγοι για τις παραπάνω αυξήσεις προφανείς, μεγαλύτερο βάρος και μετωπική επιφάνεια έχουν το κόστος τους.

Πότε και πόσο

Δεν υπάρχει καμμία απολύτως επίσημη ενημέρωση για χρόνο άφιξης και τιμή των τριών εκδόσεων, ούτε για το αν θα εισαχθούν κάποια κομμάτια από τα 1.000 της First Launch. Υπολογίζουμε ότι θα δούμε τις πρώτες Adventure επί ελληνικού εδάφους κατά καλοκαίρι μεριά και σε τιμές τσιμπημένες προς τα πάνω σε σχέση με όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις στα 800 κυβικά.
Τελευταία διόρθωση: 11/06/2013 15:52 από TomCh.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

BMW GS 800 11/06/2013 16:00 #2

  • billpap46
  • Το Άβαταρ του/της billpap46
  • Offline
  • God Tmaxista
  • Ο παλιός είναι αλλιώς...
  • Δημοσιεύσεις: 1612
Θωμα ευχαριστουμε.Το GS-800 ειναι κουκλα και νομιζω πως καλλιστα ταιριαζει στην Ελλαδα μας.Στο φαναρι να τολμησουμε να αναματρηθουμε(?)η θα φαμε σκονη?Γιατι σε ενα που πετυχα προσωπικα(με Akrapovic)δε με εφτανε μεχρι τα 120+...
Δεν σκοτωνεται οποιος οδηγει ΓΡΗΓΟΡΑ,αλλα οποιος σκεφτεται ΑΡΓΑ!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

BMW GS 800 11/06/2013 16:02 #3

  • Anastasios
  • Το Άβαταρ του/της Anastasios
  • Offline
  • Master Tmaxista
  • take a risk
  • Δημοσιεύσεις: 1092
Κάποτε πιτσιρικάς ρώτησα έναν μάστορα (όχι της κατσίκας) να μου πει πιο είναι το τέλειο αυτοκίνητο ?
Απάντησε : Ιαπωνικός κινητήρας / Γερμανικό πλαίσιο / Γαλλικές αναρτήσεις / Ιταλικό design
Όσο για τις μοτοσυκλέτες των Γερμανών .... κάποια στιγμή θα πρέπει να ρωτήσουν & κάποιους άλλους.
Ε π ί τ ι μ ο ς
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

BMW GS 800 11/06/2013 16:06 #4

  • billpap46
  • Το Άβαταρ του/της billpap46
  • Offline
  • God Tmaxista
  • Ο παλιός είναι αλλιώς...
  • Δημοσιεύσεις: 1612
Anastasios έγραψε:
Κάποτε πιτσιρικάς ρώτησα έναν μάστορα (όχι της κατσίκας) να μου πει πιο είναι το τέλειο αυτοκίνητο ?
Απάντησε : Ιαπωνικός κινητήρας / Γερμανικό πλαίσιο / Γαλλικές αναρτήσεις / Ιταλικό design
Όσο για τις μοτοσυκλέτες των Γερμανών .... κάποια στιγμή θα πρέπει να ρωτήσουν & κάποιους άλλους.
Σε πληροφορω Τασο πως το S1000RR ειναι πολυ μπροστα σε σχεση με τον ανταγωνισμο.Οσο κι αν δυσχρηστο μπορει να ειναι το μηχανακι,στην πιστα υποκλινονται(πολλα!)Ιαπωνικα εργοστασια.
Δεν σκοτωνεται οποιος οδηγει ΓΡΗΓΟΡΑ,αλλα οποιος σκεφτεται ΑΡΓΑ!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

BMW GS 800 11/06/2013 16:11 #5

  • Anastasios
  • Το Άβαταρ του/της Anastasios
  • Offline
  • Master Tmaxista
  • take a risk
  • Δημοσιεύσεις: 1092
billpap46 έγραψε:
Anastasios έγραψε:
Κάποτε πιτσιρικάς ρώτησα έναν μάστορα (όχι της κατσίκας) να μου πει πιο είναι το τέλειο αυτοκίνητο ?
Απάντησε : Ιαπωνικός κινητήρας / Γερμανικό πλαίσιο / Γαλλικές αναρτήσεις / Ιταλικό design
Όσο για τις μοτοσυκλέτες των Γερμανών .... κάποια στιγμή θα πρέπει να ρωτήσουν & κάποιους άλλους.
Σε πληροφορω Τασο πως το S1000RR ειναι πολυ μπροστα σε σχεση με τον ανταγωνισμο.Οσο κι αν δυσχρηστο μπορει να ειναι το μηχανακι,στην πιστα υποκλινονται(πολλα!)Ιαπωνικα εργοστασια.

Έλα Βασίλη ....πες την αλήθεια στον θείο Τάσο ? Σου αρέσει αυτή η μηχανή ? Αν υπήρχε αυτή και μόνο η κατηγορία στον πλανήτη & μπορούσες να διαθέσεις χρήματα , θα την αποκτούσες και για ποιόν λόγο ?
Μιλάω για την συγκεκριμένη και όχι για κάποιο άλλο μοντέλο της
Ε π ί τ ι μ ο ς
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

BMW GS 800 11/06/2013 16:12 #6

  • billpap46
  • Το Άβαταρ του/της billpap46
  • Offline
  • God Tmaxista
  • Ο παλιός είναι αλλιώς...
  • Δημοσιεύσεις: 1612
Το θεμα δεν ειναι ομως η πιστα.Συζητηση κανουμε.Προσωπικα αγαπω το GS-800.Ακομη και για το δουλεμα του που θυμιζει TMAX!Και το προτιμω σε αναλογη συγκριση με ON-OFF για το χαλια Ελληνικο οδοστρωμα.
Δεν σκοτωνεται οποιος οδηγει ΓΡΗΓΟΡΑ,αλλα οποιος σκεφτεται ΑΡΓΑ!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

BMW GS 800 11/06/2013 16:16 #7

  • Anastasios
  • Το Άβαταρ του/της Anastasios
  • Offline
  • Master Tmaxista
  • take a risk
  • Δημοσιεύσεις: 1092
billpap46 έγραψε:
Το θεμα δεν ειναι ομως η πιστα.Συζητηση κανουμε.Προσωπικα αγαπω το GS-800.Ακομη και για το δουλεμα του που θυμιζει TMAX!Και το προτιμω σε αναλογη συγκριση με ON-OFF για το χαλια Ελληνικο οδοστρωμα.

Και βέβαια συζήτηση κάνουμε και γούστα είναι αυτά . Αλλά να συμφωνήσω δεν πρόκειται ποτέ για κάτι που δεν μ" αρέσει ή με χαλάει & μόνο με την αισθητική του , πιστεύω πως το έχω το δικαίωμα αυτό
Ε π ί τ ι μ ο ς
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

BMW GS 800 11/06/2013 16:19 #8

  • TomCh
  • Το Άβαταρ του/της TomCh
  • Offline
  • Baby Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 4
bill αυτο που ξερω το Gs ειναι μια μηχανη με τρελη αντοχη και τρελο γκΑζι βεβαια οχι για ανοιγματα..(φαναρη-φαναρη)
Το Τmax δεν εχει να φοβηθει τιποτα απο πολλες μηχανες με περισοτερα κιβικα!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

BMW GS 800 11/06/2013 16:19 #9

  • billpap46
  • Το Άβαταρ του/της billpap46
  • Offline
  • God Tmaxista
  • Ο παλιός είναι αλλιώς...
  • Δημοσιεύσεις: 1612
Anastasios έγραψε:
billpap46 έγραψε:
Anastasios έγραψε:
Κάποτε πιτσιρικάς ρώτησα έναν μάστορα (όχι της κατσίκας) να μου πει πιο είναι το τέλειο αυτοκίνητο ?
Απάντησε : Ιαπωνικός κινητήρας / Γερμανικό πλαίσιο / Γαλλικές αναρτήσεις / Ιταλικό design
Όσο για τις μοτοσυκλέτες των Γερμανών .... κάποια στιγμή θα πρέπει να ρωτήσουν & κάποιους άλλους.
Σε πληροφορω Τασο πως το S1000RR ειναι πολυ μπροστα σε σχεση με τον ανταγωνισμο.Οσο κι αν δυσχρηστο μπορει να ειναι το μηχανακι,στην πιστα υποκλινονται(πολλα!)Ιαπωνικα εργοστασια.

Έλα Βασίλη ....πες την αλήθεια στον θείο Τάσο ? Σου αρέσει αυτή η μηχανή ? Αν υπήρχε αυτή και μόνο η κατηγορία στον πλανήτη & μπορούσες να διαθέσεις χρήματα , θα την αποκτούσες και για ποιόν λόγο ?
Μιλάω για την συγκεκριμένη και όχι για κάποιο άλλο μοντέλο της
Θειο Τασο,το μηχανακι εχει 80hp σε σχεση με την ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!Σε οποιον μιλαω για το GS-800 μου λενε:ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ Μ@Λ@Κ@?GS μονο BOXER και 1200!Λατρευω τον τροπο που δουλευει,κανει για ολα,φαινεται μουν@ρ@ με τις αλουμινενιες βαλιτσες και μεταχειρισμενο το βρισκω με 6.000.Δεν αλλαζω το ΜΩΡΟ μου αλλα καθε GS-800 που βλεπω το χαζευω μεχρι να χαθει απο τα ματια μου.Ωραια τα 4κυλινδρα και συγκεκριμενα τα FAZER οπου ειμαστε αρρωστοι και οι 2 μας αλλα σκεψου αυτα που σου λεω.Αν ειναι το V-STROM 650 best seler στην Ελλαδα μας προτιμω το GS800.Τασο μη ξεχνας οτι κοστιζει οσο ενα TMAX ABS..Εχουμε τοσα νεα μελη με 530 οποτε ρωτα πρωτα αυτους για ποιον λογο αποκτουν ενα scooter με 40 αλογα.
Δεν σκοτωνεται οποιος οδηγει ΓΡΗΓΟΡΑ,αλλα οποιος σκεφτεται ΑΡΓΑ!
Τελευταία διόρθωση: 11/06/2013 16:33 από billpap46.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

BMW GS 800 11/06/2013 16:21 #10

  • billpap46
  • Το Άβαταρ του/της billpap46
  • Offline
  • God Tmaxista
  • Ο παλιός είναι αλλιώς...
  • Δημοσιεύσεις: 1612
TomCh έγραψε:
bill αυτο που ξερω το Gs ειναι μια μηχανη με τρελη αντοχη και τρελο γκΑζι βεβαια οχι για ανοιγματα..(φαναρη-φαναρη)
Το Τmax δεν εχει να φοβηθει τιποτα απο πολλες μηχανες με περισοτερα κιβικα!
Μα ο χαρακτηρας του δεν ειναι για φαναρι-φαναρι.Μη παρεξηγηθουμε αλλα το TMAX μου δε το αλλαζω.Συζητηση κανουμε.
Δεν σκοτωνεται οποιος οδηγει ΓΡΗΓΟΡΑ,αλλα οποιος σκεφτεται ΑΡΓΑ!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

BMW GS 800 11/06/2013 16:44 #11

  • gyiama
  • Το Άβαταρ του/της gyiama
  • Offline
  • Διαχειριστής
  • Δημοσιεύσεις: 2163
Για ενα 800 φορτωμένο η για ενα 1200 το αλλάζω και το παρα αλλάζω το Tmax μπιλη !!!!
????
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: BMW GS 800 11/06/2013 16:47 #12

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
Θωμά ευχαριστούμε που μοιραστηκες μαζί μας την εμπειρία σου από τη μπέμπα σου!

Θείο Τάσο...η βαυαρικη ελικα τόσο σε auto όσο και σε moto, φτιάχνει διαμάντια και το ξέρεις!

Αλλά βέβαια...σαν το ΤΜΑΧ, δεν έχει!! Αχαχαχαχαχχα!



Xperia ARC 4.0.4 via Tapatalk 2
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

BMW GS 800 11/06/2013 16:51 #13

  • Anastasios
  • Το Άβαταρ του/της Anastasios
  • Offline
  • Master Tmaxista
  • take a risk
  • Δημοσιεύσεις: 1092
Το σκέφτηκα πολύ πριν σου απαντήσω Bill ,γιατί μου τριβελίζεις με τον γραπτό σου λόγο πολλές πτυχές του εγκεφάλου μου και για όσα λίγα πράγματα ήξερα ή ξέρω για μοτοσυκλέτες

1ον Εγώ θα έπαιρνα το V Strom ή οτιδήποτε εκτός του GS
2oν Ναι είμαι άρρωστος με το Fazer s2 το ομολογώ , αλλά δεν υπάρχει μαρούλι
3oν Δεν θα μπω καθόλου στην διαδικασία να ρωτήσω κανέναν γιατί προτιμάει ή προτίμησε tmax 500 ή 530 γιατί απλά και θα το πάω ένα βήμα παραπέρα . Ακόμα & να είχες πέσει ουρανοκατέβατος και να ήθελες να μπεις στην διαδικασία αγοράς mega scooter θα δανειστώ την έκφραση : Σε κερδίζει με την πρώτη ματιά με τον σχεδιασμό του . Βασικό προτέρημα για να την πέσεις σε (αυτοκίνητα / μηχανές / γκόμενες / φαγητά / γλυκά κοκ

Τέλος να σου πω & ένα καλό που μου είπε ενας Yamahaκιας σήμερα
Τα καλύτερα πράγματα στην ζωή - απλά είναι Yamaha lol 2
Ε π ί τ ι μ ο ς
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

BMW GS 800 11/06/2013 16:52 #14

  • Anastasios
  • Το Άβαταρ του/της Anastasios
  • Offline
  • Master Tmaxista
  • take a risk
  • Δημοσιεύσεις: 1092
gyiama έγραψε:
Για ενα 800 φορτωμένο η για ενα 1200 το αλλάζω και το παρα αλλάζω το Tmax μπιλη !!!!

όχι ρε Μαστροπάνο να σε χάσουμε και από Συντονιστή ....χαχαχαχα
Ε π ί τ ι μ ο ς
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: BMW GS 800 11/06/2013 16:53 #15

  • Anastasios
  • Το Άβαταρ του/της Anastasios
  • Offline
  • Master Tmaxista
  • take a risk
  • Δημοσιεύσεις: 1092
River έγραψε:
Θωμά ευχαριστούμε που μοιραστηκες μαζί μας την εμπειρία σου από τη μπέμπα σου!

Θείο Τάσο...η βαυαρικη ελικα τόσο σε auto όσο και σε moto, φτιάχνει διαμάντια και το ξέρεις!

Αλλά βέβαια...σαν το ΤΜΑΧ, δεν έχει!! Αχαχαχαχαχχα!



Xperia ARC 4.0.4 via Tapatalk 2

αν το ξέρω λέει .Γερμανοτσολιά έχω στην πίσω πλευρά της πυλωτής . Αλλά εδώ δεν κάνω πίσω .....και σας έφαγα theman lol 2
Ε π ί τ ι μ ο ς
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2