Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: 2014: Honda CTX 700/700N

2014: Honda CTX 700/700N 09/04/2013 23:05 #1

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
Το αντι-DN01



Αν σας αρέσει το DN-01 αλλά σας φαίνεται ακριβό και δυσπρόσιτο, τότε δεν θα μπορέσετε να αντισταθείτε στο νέο CTX που είναι πολύ πιο προσιτό και ...γήινο!

Το DN-01 που παρουσιάστηκε πριν πέντε χρόνια δεν κατάφερε να κάνει τα νούμερα που θα ήθελε η Honda και η εξήγηση εντοπίζεται ξεκάθαρα στην ακριβή του τιμή. Το τίμημα ήταν μεγάλο και δεν οφειλόταν τόσο στην “εξωγήινη” σχεδίαση όσο στο εξωπραγματικό (για την κατηγορία) κιβώτιο ταχυτήτων HFT (Human Friendly Transmission) με την τριπλή επιλογή λειτουργίας, που ανέβασε το κόστος στα ύψη.

Και τώρα που οι καιροί είναι ακόμα πιο χαλεποί, τώρα που ο κόσμος ψάχνεται για “έξυπνες” αγορές με βάση την οικονομία και την αξιοπιστία, τώρα είναι που η Honda κάνει κατά μέτωπο επίθεση βασιζόμενη σε μια πλατφόρμα με πολλά πρόσωπα. Αυτήν που έκτισε πριν δύο χρόνια παρουσιάζοντας τη σειρά NC 700 με τρία μοντέλα, ένα στρητάδικο (S), ένα διπλής χρήσης (Χ) και μια σκουτερομοτοσυκλέτα (Integra), με κοινό παρονομαστή ...τα πάντα. Πλαίσιο, φρένα, ανάρτηση, όργανα και κινητήρας ακριβώς τα ίδια, με πινελιές διαφοροποίησης στη σχεδίαση και στα πλαστικά.

Τα δύο νέα μέλη της οικογένειας, που καταφθάνουν κατά καλοκαίρι μεριά και θεωρούνται μοντέλα 2014, ανήκουν στην κατηγορία custom, που μπορεί να είναι σχετικά αδιάφορη στις ευρωπαϊκές αγορές όχι όμως και στην τεράστια της Β. Αμερικής. Το CTX 700 ανήκει στην υποκατηγορία custom cruiser, λόγω της ύπαρξης φέρινγκ και ζελατίνας, ενώ το CTX 700N στην αντίστοιχη custom naked, λόγω απουσίας αεροδυναμικών βοηθημάτων.

Ένα νέο υποπλαίσιο και η μειωμένη διαδρομή της ανάρτησης είναι υπεύθυνα για τη σημαντικά χαμηλότερη θέση οδήγησης (720 χιλιοστά από το έδαφος), ενώ το δοχείο καυσίμου βρίσκεται πλέον πάνω από τον κινητήρα και όχι κάτω από τη σέλα (όπως στη σειρά NC).

Πάντως, οι μηχανικοί της Honda κατάφεραν και δημιούργησαν έναν αξιόλογο αποθηκευτικό χώρο μπροστά και πάνω από την τάπα πλήρωσης καυσίμου, ενώ πέτυχαν και να χαμηλώσουν και το κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας, συμβάλλοντας στην ακόμα μεγαλύτερη ευκολία οδήγησης και στοχεύοντας επιπρόσθετα στο γυναικείο κοινό.

Η απόδοση του δικύλινδρου σε σειρά των 670 κ.εκ. δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα, αλλά σίγουρα θα είναι στα ίδια πάνω κάτω επίπεδα με αυτά των υπαρχόντων NC 700, δηλαδή περί τους 50 ίππους. Θα υπάρχουν και εκδόσεις με το διάσημο πλέον κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) της εταιρίας, που θα διαθέτουν και στάνταρ ABS (στις “απλές” εκδόσεις θα είναι προαιρετικό).

Οι τιμές στην απέναντι όχθη του Ατλαντικού έχουν καθοριστεί από 7.000 έως 8.800 δολάρια, καθιστώντας τη σειρά CTX απόλυτα προσιτή στο κοινό. Ευχόμαστε, όταν και εφόσον έρθουν στη χώρα μας, να είναι ακόμα χαμηλότερες!


































πηγή: www.e-go.gr/wmotors/articles.asp?catid=15696&subid=2&pubid=7274091
Τελευταία διόρθωση: 09/04/2013 23:10 από River.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

2014: Honda CTX 700/700N 10/04/2013 13:44 #2

  • maximos
  • Το Άβαταρ του/της maximos
  • Online
  • Συντονιστής
  • Δημοσιεύσεις: 10293
Να πω ότι μ'άρεσε...θα πω ψέματα..
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

2014: Honda CTX 700/700N 10/04/2013 14:24 #3

  • billpap46
  • Το Άβαταρ του/της billpap46
  • Offline
  • God Tmaxista
  • Ο παλιός είναι αλλιώς...
  • Δημοσιεύσεις: 1612
Τραγικο..
Δεν σκοτωνεται οποιος οδηγει ΓΡΗΓΟΡΑ,αλλα οποιος σκεφτεται ΑΡΓΑ!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

2014: Honda CTX 700/700N 08/05/2013 20:45 #4

  • Socrates
  • Το Άβαταρ του/της Socrates
  • Offline
  • God Tmaxista
  • '06
  • Δημοσιεύσεις: 2363
Θα συμφωνήσω με τους δύο προλαλήσαντες.. Εκείνη η εξάτμιση δε, άλλο πράγμα..
Ζήσε μονάχα τη στιγμή και άσε το μετά,
ένα σωσίβιο είναι η ζωή, που ξεφουσκώνει αργά..
Τελευταία διόρθωση: 08/05/2013 20:49 από Socrates.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

2014: Honda CTX 700/700N 09/05/2013 07:42 #5

  • javaneze
  • Το Άβαταρ του/της javaneze
  • Offline
  • Baby Tmaxista
  • TeaMax 500 11' λευκό / Νικόλας / Αθήνα
  • Δημοσιεύσεις: 77
Παπουδιστικο θα το χαρακτηριζα.

Καμια σχεση με την σειρα NC που ειναι αρκετα καλυτερη εμφανισιακα.
Play and enjoy, you might die tomorrow.
Biking & computing.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

2014: Honda CTX 700/700N 09/05/2013 08:36 #6

  • Anastasios
  • Το Άβαταρ του/της Anastasios
  • Offline
  • Master Tmaxista
  • take a risk
  • Δημοσιεύσεις: 1092
Από που να αρχίσεις & που να τελειώσεις . Με μια λέξη " αδιάφορο "
Ε π ί τ ι μ ο ς
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.