Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2

ΘΕΜΑ: Honda Integra

Honda Integra 23/08/2012 19:22 #1

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012, test ride Honda Integra από Agio Motors

αφού συμπλήρωσα ένα χαρτί με τα στοιχεία μου (ονομ/νο, τηλ, αριθ. ταυτ., αριθμ. διπλ κλπ) πήρα το λευκό Integra για ένα συνολικά 35λεπτο test ride!

σαν 1η επαφή με το "κάθισμα" ήμουν ευχαριστημένος, καθώς κούμπωσα μια χαρά επάνω του......ένα μείον όμως (σε σχέση τουλάχιστον με το Τ-ΜΑΧ μου) είναι ότι δεν μπορεί να απλώσεις πολύ μπροστά τα πόδια...(φωτο 5)

τα πόδια δεν ακουμπάνε καλά κάτω στο έδαφος, αλλά όχι ότι με προβλημάτισε ιδιαίτερα το γεγονός...άλλωστε και στο Τ-ΜΑΧ περίπου έτσι πατάνε (λίγο καλύτερα)

έχοντας λοιπόν για αρχή στο D το κιβώτιο, ανοίγω το γκάζι, το οποίο μου έκανε εντύπωσε ότι με το παραμικρό άγγιγμα ανταποκρίνεται ΑΜΕΣΑ δίνοντας την εντύπωση ότι έχει τρελό νεύρο.....πράγμα το οποίο όμως τελικά δεν ισχύει (ίσως και ευτυχώς!)

ξεκινώντας πάντως τα 230 κιλά της μηχανής, εξαφανίζονται!

ο πίνακας οργάνων αν και μικρός είναι πλήρης!

μέσα στην πόλη η κίνηση με το κιβώτιο στο D προσωπικά για μένα ήταν...βαρετή...λείπει το νεύρο και το πέταγμα που θα ήθελα από το μηχανάκι....σίγουρα βέβαια αυτό έχει κάποιο θετικό αντίκτυπο στην κατανάλωση

γυρνώντας το κιβώτιο στο S τα πράγματα βελτιώνονται, αλλά όχι τραγικά....το μηχανάκι γίνεται πιο "σπιρτόζικο" αλλά και πάλι περίμενα περισσότερα...

εκεί όμως που γίνεται διασκεδαστικό είναι στη χειροκίνητη επιλογή!
βέβαια τα χειριστήρια των ταχυτήτων (και όχι μόνο) απαιτούν εξοικείωση και δεν είναι και ότι πρακτικότερο κυκλοφορεί...
από εκεί και πέρα όμως έχοντας των έλεγχο των ταχυτήτων το μηχανάκι ήρθε στα μέτρα μου και απέκτησε το γκάζι που ήθελα!

οι αλλαγές των ταχυτήτων γίνονται αισθητές, αλλά δεν είναι ενοχλητικές...

ο ήχος του κινητήρα προσωπικά δεν μου άρεσε γιατί είναι ΠΟΛΥ ήπιος....ουσιαστικά είναι ένα...γουργουρητό.......έχοντας συνηθήσει από το Τ-ΜΑΧ, η αλήθεια είναι ότι με ψιλοξενέρωσε, αλλά βέβαια έχει άλλο προσανατολισμό το εν λόγω μηχανάκι!

δεδομένου ότι έχει αναφερθεί πολλές φορές το θέμα σύγκρισης με το Τ-ΜΑΧ, η εντύπωση που αποκόμισα είναι η εξής:
με το κιβώτιο στο D και στο S θεωρώ ότι το Τ-ΜΑΧ είναι ταχύτερο (έστω και λίγο)....μιλάω για Τ-ΜΑΧ 2007 με βαριατόρ Malossi, με το χειροκίνητο κιβώτιο όμως και με καλές αλλαγές το Integra φεύγει...τουλάχιστον μέχρι τα 100-120χλμ

κλείνοντας το κομμάτι πόλης, το Integra με ευχαρίστησε με τη συμπεριφορά του και την ευελιξία του (απλά είναι λίγο πιο "δίσχρηστο" στις επιτόπιες μανούβρες σε σχέση με τα scooter) και αν αυτά συνοδεύονται και με χαμηλή κατανάλωση, τότε είναι ότι πρέπει για καθημερινές αστικές μετακινήσεις!

και ήρθε η ώρα να βγούμε εκτός πόλης.......
έχοντας για αρχή το κιβώτιο στο S (...το D δεν το ξαναέβαλα καθόλου!) βγαίνω στο δρόμο για Χαλκιδική και με τέρμα γκάζι αρχίζω να γράφω χιλιόμετρα!
ο κινητήρας ανταποκρίνεται ωραία και το κοντέρ τερματίζει στην ευθεία στα 173χλμ....από εκεί και πάνω όμως δε λέει να πάει......
φυσικά όλα αυτά με υποδειγματική σταθερότητα και ικανοποιητική ανεμοκάλυψη
έρχεται η ώρα για δοκιμαστικό ΔΥΝΑΤΟ φρενάρισμα από τα 160χλμ....και να η ευχάριστη έκπληξη! τα φρένα είναι ΑΨΟΓΑ...με δύναμη και "σαφήνεια" σταματούν πάρα πολύ γρήγορα το μηχανάκι χωρίς να φοβήσουν! η εμπλοκή του ABS συνοδεύεται από πολύ ελαφρύ τίναγμα στις μανέτες.

στρίβωντας από την αερογέφυρα Ρυσίου, ξεκινάει η επιστροφή στην πόλη....αυτή τη φορά όμως με το κιβώτιο στο χειροκίνητο!
σαφώς πιο ευχάριστο και πιο "ροπάτο" τώρα το μηχανάκι....και ώρα για "λιώσιμο"!
1η-2α-3η-4η-5η στον κόφτη! η 5η τερματίζει κοντά στα 165χλμ και μετά κουμπώνω την 6η η οποία αυτή τη φορά φτάνει την ένδειξη του κοντέρ στα 177χλμ...από εκεί και πέρα δεν έχει άλλο!
μόνο φτάνοντας στο τούνελ της Βούλγαρη όπου έχει κατηφόρα, καταφέρνω και πιάνω τα 181χλμ....και μετά πάλι ΔΥΝΑΤΟ φρενάρισμα και πάλι μένω ΑΠΟΛΥΤΑ ευχαριστημένος από τα φρένα του!

σε σχέση και πάλι με το Τ-ΜΑΧ, το Integra "χάνει" ψηλά...όμως δεν απογοητεύει!

κίνηση και πάλι μέσα στην πόλη με το κιβώτιο μόνιμα πλέον στο χειροκίνητο.....εξακολουθώ βέβαια να ψιλομπερδεύομαι με τα χειριστήρια, αλλά δε μ@μεις...!
επίσης μπέρδεμα είναι και το κουμπί της κόρνας, το οποίο πατιέται "ανάποδα" απ' ότι στα υπόλοιπα μηχανάκια! ...δλδ δεν πατιέται το έξω (αριστερό) τμήμα του, αλλά το μέσα (δεξί) του....

στο θέμα άνεσης είδα διαφορά σε σχέση με το Τ-ΜΑΧ και είναι και λογικό, αφού οι 17αρηδες τροχοί κάνουν τη "δουλειά" τους!

σε στροφές αν και δεν το πήγα σε πολλές, το μηχανάκι εμπνέει εμπιστοσύνη και δείχνει ότι μπορεί να στρίψει αρκετά καλά! ...αλλά δυστυχώς δεν έχω ολοκληρωμένη άποψη.

φτάνοντας πλέον στην αντιπροσωπεία, κατεβαίνω από το μηχανάκι ευχαριστημένος από την εμπειρία αυτή!
η θέση οδήγησης δεν με κούρασε καθόλου, απλά θα ήθελα περισσότερο χώρο για τα πόδια...
γενικά το Integra πάντως με "υποδέχτηκε" με μεγάλη φιλικότητα και αν εξαιρέσουμε τα χειριστήρια, δε με ξένισε κάπου αλλού!

πάμε τέλος στην εν στάση περιεργασία...
μιλάμε φυσικά για ένα πολύ ποιοτικό σύνολο!
ως γνωστόν οι χώροι είναι απλά.....ανύπαρκτοι! τελικά το θεωρώ μεγάλο μελανό σημείο το συγκεκριμένο, γιατί η ουρά του μου αρέσει πάρα πολύ και δεν θα ήθελα να την "χαλάσω" με μπαγαζιέρα/ες....

κάτω από τη σέλα ίσα ίσα να χωρέσει ένα τσαντάκι...
το άλλο περίεργο-αρνητικό είναι (φωτο 4) η θέση της τάπας του ρεζερβουάρ.....βρίσκεται κάτω από τη σέλα στο πίσω μέρος της.....δλδ ο ανεφοδιασμός απαιτεί κατέβασμα από τη μηχανή, βγάλσιμο κλειδιών από τη μίζα, ξεκλείδωμα της σέλας κλπ κλπ....

αυτά από μένα για την ώρα...
συνοψίζοντας, το Integra είναι ένα ευχάριστο και φιλικό μηχανάκι, το οποίο για τον προσανατολισμό του είναι άψογο!
έχει ικανοποιητικό γκάζι, αλλά δεν κάνει για τους πολύ "ανήσυχους"!
μεγάλο συν του για μένα είναι τα φρένα, ενώ μεγάλο μείον φυσικά οι χώροι!

αν θα το έπαιρνα; ....ΝΑΙ
αν θα το προτιμούσα από Τ-ΜΑΧ; ....ΟΧΙ

και για να μην παρεξηγηθούμε, όλα τα παραπάνω είναι αυτά που ΕΓΩ αποκόμισα από το Integra και σύμφωνα με τις δικές μου επιθυμίες-απαιτήσεις-εμπειρίες από ένα μηχανάκι!


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ:


ΤΙΜΗ: 9.390 ευρώ
ΠΛΑΙΣΙΟ: Ατσάλινο σωληνωτό σε σχήμα διαμάντι
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Τετράχρονος, δικύλινδρος σε σειρά, υδρόψυκτος με ψεκασμό, 8βάλβιδος, 670cc
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ: 51 ίπποι στις 6.250 σ.α.λ
ΡΟΠΗ: 62 Nm στις 4.750 σ.α.λ.
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: Τηλεσκοπικό πιρούνι διαμ. 41 χιλ., διαδρ. 120 χιλ./ Μονό αμορτισέρ με μοχλικό Pro Link, διαδρ. 120 χιλ.
ΦΡΕΝΑ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: Δίσκος 320 χιλ. με δαγκάνα 3 εμβόλων /Δίσκος 240 χιλ. με δαγκάνα 1 εμβόλου, με Combined ABS
ΤΡΟΧΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: 17 ίντσες/17 ίντσες (ελαστικά 120/70 μπροστά, και 160/60 πίσω)
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 1.525 χιλ.
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: 790 χιλ.
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: 14,1 λίτρα
ΒΑΡΟΣ: 238 κιλά (πλήρες υγρών)


μερικές φωτο:

Τελευταία διόρθωση: 23/08/2012 19:29 από River.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Honda Integra 23/08/2012 19:25 #2

  • vachos
  • Το Άβαταρ του/της vachos
  • Offline
  • Διαχειριστής
  • Solar black 2013
  • Δημοσιεύσεις: 3436
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
πολυ ωραια περιγραφεί ευχαριστούμε Γιωργο
Nothing but the max! Vachos #0001
Τελευταία διόρθωση: 23/08/2012 19:26 από vachos.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Honda Integra 23/08/2012 20:25 #3

  • kontor
  • Το Άβαταρ του/της kontor
  • Offline
  • Αποκλεισμένος
  • Κωνσταντίνος
  • Δημοσιεύσεις: 120
Γιώργη να σου δώσουμε μια στήλη να δοκιμάσεις όλους τους ανταγωνιστές και να γράφεις κάθε μήνα? εεε??? Σούπερ περιγραφή όπως πάντα άλλωστε! ;)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Honda Integra 24/08/2012 09:44 #4

  • gargy60
  • Το Άβαταρ του/της gargy60
  • Offline
  • God Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 1597
Σούπερ η περιγραφή αλλά και το μηχανάκι κορυφή :woohoo:
Τελευταία διόρθωση: 24/08/2012 09:45 από gargy60.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Honda Integra 24/08/2012 10:19 #5

  • tsagio
  • Το Άβαταρ του/της tsagio
  • Offline
  • Συντονιστής
  • Δημοσιεύσεις: 1353
Η περιγραφη σου ειναι τέλια σε βαθμό που διαβαζοντας την στο τελος νομιζα οτι το τεσταρα και εγω το μηχανακι ευχαριστούμε ;) .
ΜΗΝ ΛΕΣ ΟΣΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ... ΑΛΛΑ ΓΝΩΡΙΖΕ ΟΣΑ ΛΕΣ!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Honda Integra 25/08/2012 15:04 #6

  • billpap46
  • Το Άβαταρ του/της billpap46
  • Offline
  • God Tmaxista
  • Ο παλιός είναι αλλιώς...
  • Δημοσιεύσεις: 1612
Σα να διαβαζα 2 σελίδες σε περιοδικό. ευχαριστούμε! άραγε..τι βελτιώσεις να δέχεται?
Δεν σκοτωνεται οποιος οδηγει ΓΡΗΓΟΡΑ,αλλα οποιος σκεφτεται ΑΡΓΑ!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Honda Integra 27/08/2012 20:31 #7

  • giannisfotopoulos
  • Το Άβαταρ του/της giannisfotopoulos
  • Offline
  • God Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 2125
Σε ενα ξενο βιντεακι που τεσταρουν το ιντεγκρα το βγαζουν 6,1 στο 0-100.τοσο γρηγορο ειναι;
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Honda Integra 27/08/2012 21:21 #8

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
GIANNHS1970 έγραψε:
Σε ενα ξενο βιντεακι που τεσταρουν το ιντεγκρα το βγαζουν 6,1 στο 0-100.τοσο γρηγορο ειναι;

Για δώσε το λινκ απ' το βιντεάκι Γιάννη...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Honda Integra 27/08/2012 21:26 #9

  • giannisfotopoulos
  • Το Άβαταρ του/της giannisfotopoulos
  • Offline
  • God Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 2125
Εε καλα πετυχες το ατομο.μηπως να ανεβασω κ καμια φωτο μονος μου;
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Honda Integra 28/08/2012 05:48 #10

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
GIANNHS1970 έγραψε:
Εε καλα πετυχες το ατομο.μηπως να ανεβασω κ καμια φωτο μονος μου;

:lol: :silly: :lol: :silly: :P :P

αχαχαχαχαχαχαχαχχααχχαχα! Θεός!

καλά...αν μπορείς έστω πες μου τον τίτλο που έχει το βιντεάκι στο Youtube ;)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Honda Integra 28/08/2012 07:54 #11

  • giannisfotopoulos
  • Το Άβαταρ του/της giannisfotopoulos
  • Offline
  • God Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 2125
Velocity έγραψε:
GIANNHS1970 έγραψε:
Εε καλα πετυχες το ατομο.μηπως να ανεβασω κ καμια φωτο μονος μου;

:lol: :silly: :lol: :silly: :P :P

αχαχαχαχαχαχαχαχχααχχαχα! Θεός!

καλά...αν μπορείς έστω πες μου τον τίτλο που έχει το βιντεάκι στο Youtube ;)
Γιωργαρα δεν μπορω να το βρω.βρηκα ομως παραπλησιο που κατω-κατω στα σχολια γραφει 0-60 μιλια(δλδ 96χλμ)5,7sec.οποτε το 0-100χλμ πρεπει να ειναι καπου στο 6 με 6+(αν καταλαβα σωστα).γραψε honda idegra 0-60.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Honda Integra 28/08/2012 13:12 #12

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
ορίστε ένα βίντεο με το Integra σε 0-160 χ.α.ω.

Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Honda Integra 28/08/2012 13:15 #13

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
όντως τα 100 χ.α.ω. έρχονται σε περίπου 6"
για τα 160 χ.α.ω. όμως θέλει περίπου 20"
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Honda Integra 28/08/2012 20:33 #14

  • giannisfotopoulos
  • Το Άβαταρ του/της giannisfotopoulos
  • Offline
  • God Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 2125
Πιστευω μεσα στην πολη μονο gp-srv μπορουν να το κοντραρουν.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Honda Integra 28/08/2012 21:04 #15

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
GIANNHS1970 έγραψε:
Πιστευω μεσα στην πολη μονο gp-srv μπορουν να το κοντραρουν.

και το Τ-ΜΑΧ μπορεί, αρκεί να είναι λίγο φτιαγμένο (βαριατορ και ελαφριές μπίλιες) ;)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2