Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2

ΘΕΜΑ: BMW C 600 Sport

BMW C 600 Sport 21/08/2012 20:20 #1

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
24 Ιουλίου 2012 και ημέρα Τρίτη έχουμε πάει με τον φίλο Γιάννη Φωτόπουλο στην BMW Τρικαλιώτης για ένα test ride στο νέο scooter της εταιρείας!

οι εντυπώσεις λοιπόν:

ως κάτοχος Τ-ΜΑΧ μου ήταν ιδιαιτέρως εύκολο να βολευτώ επάνω στο C 600, αφού έχουν παρόμοια θέση και σχεδίαση
τα πάντα ήταν στη θέση τους...έτσι ακριβώς όπως θα τα ήθελα δηλαδή!
τα πόδια μπορεί να είναι είτε σε όρθια θέση ή τεντωμένα μπροστά στα πλάγια μαρσπιέ....όπως και να 'χει πάντως η θέση οδήγησης μου φάνηκε και άνετη και βολική!
ο ανεμοθώρακας ρυθμίζεται χειροκίνητα και ρυθμιζόμενες είναι και οι μανέτες
υπάρχει και ένα κουμπάκι στο αριστερό grip, το οποίο ενεργοποιεί τα LED ημέρας και σβήνει τους κανονικούς προβολείς
κάτω από τη σέλα χωράει ένα FF κράνος και ένα ακόμη με το άνοιγμα της ειδικής πτυσσόμενης θήκης μόνο σε στάση!

μετά από μερικές "οδηγίες" του πωλητή, ήρθε η ώρα για την...απογείωση!
αφού διπλώσουμε το μονό σταντ, το οποίο λειτουργεί αυτομάτως και σαν χειρόφρενο, πάμε στο κουμπί της μίζας το οποίο θέλει παρατεταμένο πάτημα (περίπου 2") για να πάρει μπρος το μοτερ
ο ήχος....διαφορετικός! ένα γουργουρητό μαζί με ένα "φύσημα" σε ειδοποιούν ότι το παιχνίδι ξεκινάει!
ένα απαλό γύρισμα του γκαζιού και...φύγαμε!

ο πωλητής με ενημέρωσε ότι στο ξεκίνημα το μηχανάκι διαθέτει ένα είδος antispin, το οποίο απενεργοποιείται αυτόματα μετά από κάποια ταχύτητα...σκοπός του φυσικά είναι να μην σπινιάρουμε σε περίπτωση "ακατάλληλου" δρόμου
ξεκινώντας το BMW κάνει μια "κοιλιά" μέχρι τα 40-45χλμ περίπου, αλλά μετά...ξυπνάει!
μετά η δύναμη των 60 ίππων είναι εμφανής, αφού το μηχανάκι επιταχύνει δυνατά και σταθερά μέχρι τα 180+ στο κοντέρ τα οποία έρχονται πραγματικά γρήγορα και αβίαστα!!!
ειδικά ψηλά σου δίνει την εντύπωση ότι έχει ακόμα πολύ να δώσει! στα 140 ανοίγεις το γκάζι και τα 180 είναι θέμα μερικών δευτερολέπτων!
και ένα παράδειγμα (για τους Θεσσαλονικείς κυρίως): πρώτος στο φανάρι στο τέρμα της Βούλγαρη προς Χαλκιδική...ξεκινάω και μέχρι το τούνελ έχω 120...συνεχίζω την ανηφόρα και γράφει 140...150....έχω φτάσει πλέον στην ευθεία και το κοντέρ γράφει 175!!!

μέσα στην πόλη και στην κίνηση, το C 600 δεν με προβλημάτισε καθόλου!
συνηθισμένος από το Τ-ΜΑΧ μου φάνηκε σαν να οδηγώ σχεδόν το ίδιο μηχανάκι!
ελίσσεται εύκολα και περνάει απροβλημάτιστα μέσα από την κίνηση!
στους επιτόπιους ελιγμούς τα καταφέρνει καλά, απλά κάνει λίγο πιο αισθητό το βάρος του

τα φρένα του είναι αποτελεσματικότατα!
σε δοκιμαστικό φρενάρισμα πανικού, σταμάτησε "ακαριαία" και το ABS λειτούργησε με ελάχιστο-ανεπαίσθητο τίναγμα στις μανέτες!
επίσης σε δυνατό φρενάρισμα από τα 140 πάλι η ανταπόκριση ήταν άψογη!

στο κομμάτι των αναρτήσεων τώρα...
γενικά είναι "σπορ" στημένο το σύνολο...με σφιχτές αλλά όχι ενοχλητικές αναρτήσεις!
η απόσβεση των ανωμαλιών προσωπικά μου φάνηκε άκρως ικανοποιητική για τα δεδομένα!
στα πολλά (150+) το μηχανάκι είναι σταθερότατο!

όσον αφορά το στρίψιμο φαίνεται ότι τα περιθώριά του είναι μεγάλα!
στρίβει όπως το Τ-ΜΑΧ...δλδ βάζεις το βάρος σου, πλαγιάζεις και μπαίνεις...απλά θέλει μια εξοικείωση το αυξημένο βάρος που νιώθεις ότι "εμφανίζεται" στο πλάγιασμα...το οποίο ουσιαστικά μπορεί και να βοηθάει, αλλά θέλει συνήθεια

επιστρέφω στην αντιπροσωπεία της BMW μετά από ένα μισάωρο με το χαμόγελο στο πρόσωπο!
το μηχανάκι μου άρεσε ΠΟΛΥ!

2 πράγματα μόνο δεν μου άρεσαν....ο ήχος (προσωπικά θα τον ήθελα λίγο πιο "άγριο") και το γεγονός ότι σε στάση γίνονται αισθητοί κάποιοι κραδασμοί στο σύνολο...λόγω των πολλών κυβικών το δικαιολόγησε ο πωλητής


άφησα για το τέλος την αναμενόμενη σύγκριση....T-MAX vs C 600 Sport!!!

ο φίλος Γιάννης πήρε μετά το BMW και εγώ το Τ-ΜΑΧ μου....(σημείωση: φοράω malossi βαριατορ, 15γρ. dr. pulley, λευκό ελατήριο malossi και φιλτρο K&N)

από στάση μέχρι και τα 80-90 το Τ-ΜΑΧ μου είναι μπροστά...κυρίως λόγω της κοιλιάς που κάνει το BMW στην εκκίνηση
...από εκεί και πέρα το σκηνικό αλλάζει!
το BMW στα 100 έχει περάσει μπροστά και αρχίζει να ξεμακραίνει! ...μέχρι τα 170 στο κοντέρ μου, το C 600 είναι ήδη ΠΟΛΛΑ μηχανάκια μπροστά!!!
και σε ρεπρίζ το έργο επαναλαμβάνεται....άνοιγμα από τα 100...το BMW φεύγει....και φεύγει....και φεύγει.....και φεύγει!!!
τα 60 άλογα και τα 650 κυβικά, κάνουν τη διαφορά!

αν θα το έπαιρνα.......ΝΑΙ!!! ...ασυζητητί ΝΑΙ!!! είναι σίγουρα ένα σύνολο που σε κερδίζει!!! ΜΠΡΑΒΟ στην BMW!!!

αν θα έδινα το Τ-ΜΑΧ για να το πάρω.......το δικό μου μοντέλο (2007) ίσως, το '08+ δεν νομίζω


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ:

ΤΙΜΗ: 11.630 ευρώ + 980 ευρώ το πακέτο Highline (Led φώτα ημέρας, Led φλας, Θερμαινόμενα grips και θερμαινόμενη σέλα, ηλεκτρονική ένδειξη πίεσης ελαστικών)
ΠΛΑΙΣΙΟ: Υβριδική κατασκευή. Ατσάλινο σωληνωτό χωροδικτύωμα με βιδωμένες αλουμινένιες πλάκες στα σημεία εδράσεων του ψαλιδιού και αλουμινένιο μονόμπρατσο ψαλίδι
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Τετράχρονος, δικύλινδρος σε σειρά, υδρόψυκτος με ψεκασμό, 8βάλβιδος, 647cc
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ: 60 ίπποι στις 7.500 σ.α.λ
ΡΟΠΗ: 66 Nm στις 6.000 σ.α.λ.
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: Ανάποδο πιρούνι, καλάμια διαμ. 40 χιλ., διαδρ. 115 χιλ./ Μονό αμορτισέρ, διαδρ. τροχού 115 χιλ.
ΦΡΕΝΑ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: Δύο δίσκοι 270 χιλ./Δίσκος 270 χιλ., με ABS
ΤΡΟΧΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: 15 ίντσες/15 ίντσες (ελαστικά 120/70 μπροστά, και 160/60 πίσω)
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 1.591 χιλ.
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: 810 χιλ.
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: 16 λίτρα
ΒΑΡΟΣ: 248 κιλά



και μερικές φωτο:






Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: BMW C 600 Sport 21/08/2012 20:34 #2

  • vachos
  • Το Άβαταρ του/της vachos
  • Offline
  • Διαχειριστής
  • Solar black 2013
  • Δημοσιεύσεις: 3436
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
μπράβο ρε φιλε συγχαρητήρια ευχαριστουμε παρα πολυ για το υπέροχο αρθρο και πάλι μπράβο !!!
Nothing but the max! Vachos #0001
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: BMW C 600 Sport 21/08/2012 22:42 #3

  • maximos
  • Το Άβαταρ του/της maximos
  • Online
  • Συντονιστής
  • Δημοσιεύσεις: 10293
Σύντομο κ αναλυτικότατο!! Μπράβο George!!!
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: BMW C 600 Sport 22/08/2012 15:22 #4

  • tsagio
  • Το Άβαταρ του/της tsagio
  • Offline
  • Συντονιστής
  • Δημοσιεύσεις: 1353
πολύ καλή περιγραφή νομίζω ότι το BMW είναι άξιος και ίσως ο μόνος ανταγωνιστής του Τ max.
περιμένουμε να τα δούμε και στο δρόμο :whistle: .
ΜΗΝ ΛΕΣ ΟΣΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ... ΑΛΛΑ ΓΝΩΡΙΖΕ ΟΣΑ ΛΕΣ!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: BMW C 600 Sport 22/08/2012 15:25 #5

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
tsagio έγραψε:
νομίζω ότι το BMW είναι άξιος και ίσως ο μόνος ανταγωνιστής του Τ max.

μην ξεχνάμε και το SRV 850 της Aprilia...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: BMW C 600 Sport 22/08/2012 16:05 #6

  • tsagio
  • Το Άβαταρ του/της tsagio
  • Offline
  • Συντονιστής
  • Δημοσιεύσεις: 1353
μην ξεχνάμε και το SRV 850 της Aprilia...

Δε το ξεχνάω άλλα κατ εμέ εκτός από το γκάζι που έχει δε με συγκινεί κάτι άλλο. (για να μη παρεξηγηθώ είναι η προσωπική μου άποψη).
ΜΗΝ ΛΕΣ ΟΣΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ... ΑΛΛΑ ΓΝΩΡΙΖΕ ΟΣΑ ΛΕΣ!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: BMW C 600 Sport 22/08/2012 17:09 #7

  • giannisfotopoulos
  • Το Άβαταρ του/της giannisfotopoulos
  • Offline
  • God Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 2125
Πολυ ωραια περιγραφη Γιωργο μπραβο.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: BMW C 600 Sport 22/08/2012 22:12 #8

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
tsagio έγραψε:
Δε το ξεχνάω άλλα κατ εμέ εκτός από το γκάζι που έχει δε με συγκινεί κάτι άλλο. (για να μη παρεξηγηθώ είναι η προσωπική μου άποψη).

ούτε εμένα με συγκινεί, αλλά πλέον από τη στιγμή που εξοπλίστηκε και με ABS/ASR, δεν παύει να αποτελεί μια καθόλα ολοκληρωμένη πρόταση!

...μένει βέβαια να δούμε αν η Aprilia έχει καταφέρει να ξεπεράσει τις "παιδικές ασθένειες" της Gilera με το GP 800
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: BMW C 600 Sport 05/12/2012 13:48 #9

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
Οδηγούμε τo BMW C600 Sport



Ο έτερος δίδυμος των νέων scooter της BMW συγκεντρώνει πάνω του τα καλύτερα στοιχεία δύο φιλοσοφιών που εσχάτως είδαμε από τη BMW, αλλά και παραδοσιακές αξίες που αναγνωρίζονται άμεσα πάνω σε κάθε βαυαρικό μοντέλο.

Τιμή: 11.630 ευρώ (βασική έκδοση)

+: Οδική συμπεριφορά μοτοσικλέτας, πολυτέλεια
-: Ο προαιρετικός εξοπλισμός ανεβάζει πολύ την τιμή

Χρώματα: Μπλε, ασημί, μαύρο

Αν το σκεφτείτε καλύτερα, πριν μερικά χρόνια, οι λέξεις sport και scooter δε θα μπορούσαν να αποτελούν κεντρικό θέμα σε κανένα από τα meeting των υπευθύνων της BMW Motorrad – τουλάχιστον όχι με τη σημασία που έχουν σήμερα. Δεκτό, η λέξη sport θα μπορούσε να ακουστεί σε μια συζήτηση για ένα από τα S της σειράς Κ, αλλά πάντα θα συνοδευόταν από τη λέξη touring. Αντίστοιχα, η λέξη scooter θα μπορούσε να ριχτεί στο τραπέζι σε μια συζήτηση για το C1 (το scooter της BMW με τον κλωβό), αλλά μάλλον θα αποτελούσε παράδειγμα προς αποφυγή…
Οι συνθήκες, όμως, έχουν αλλάξει τα τελευταία χρόνια. Πλέον, όταν ακούς τη λέξη sport από έναν Βαυαρό, ξέρεις ότι η σημασία της είναι περισσότερο καθαρόαιμη, περισσότερο αγνή. Και στα μάτια του βλέπεις ένα S1000RR να στρίβει στην πίστα. Και, εσχάτως, η λέξη scooter δε συνοδεύεται από το χαμήλωμα του βλέμματός του, αλλά από την υπερηφάνεια που προκύπτει από την παρουσίαση των δύο νέων scooter της BMW, των C 650 GT και C 600 Sport.
Η αγνή σημασία της λέξης sport, λοιπόν, και η περηφάνια της λέξης scooter καθρεφτίζονται σε αυτό το νέο μοντέλο, το mega scooter της BMW που όχι μόνο είναι ισχυρό, αλλά μπορεί να κινηθεί σε sport ρυθμούς. Και, φυσικά, στο σταυροδρόμι αυτών των σχετικά νέων για τη BMW φιλοσοφιών καταλήγουν κι άλλες αξίες, σταθερές εδώ και χρόνια για τους Βαυαρούς, όπως η πολυτέλεια και τεχνολογική υπεροχή.
Το στοιχείο, πάντως, που κάνει το C 600 Sport να ξεχωρίζει (κατά πρώτο λόγο από το δίδυμό του C 650 GT) είναι ο sport χαρακτήρας του, ο οποίος εντοπίζεται ήδη από το… γκαράζ, χάρη σε βασικές διαφορές ανάμεσα στα δύο scooter.

Οι διαφορές του C 600 Sport από το C 650 GT

• Λιγότερα πλαστικά, με περισσότερο αιχμηρό σχεδιασμό
• Διαφορετική μάσκα, με πιο επιθετικούς προβολείς
• Περισσότερο ανασηκωμένη ουρά
• Μικρότερο συνολικό μήκος
• Μειωμένο κατά 12 κιλά βάρος
• Επιθετικότερη θέση οδήγησης, με ψηλότερη σέλα και χαμηλότερο τιμόνι
• Μικρότερος χώρος κάτω από τη σέλα
• Προσθήκη συστήματος FlexCase κάτω από τη σέλα
• Κλασικοί καθρέφτες
• Χειροκίνητα ρυθμιζόμενη ζελατίνα
• Διαφορετικός προαιρετικός εξοπλισμός


περισσότερα εδώ
Τελευταία διόρθωση: 05/12/2012 13:49 από River.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

BMW C 600 Sport 07/06/2013 08:08 #10

  • Socrates
  • Το Άβαταρ του/της Socrates
  • Offline
  • God Tmaxista
  • '06
  • Δημοσιεύσεις: 2363
Μπράβο Γιώργο, πολύ καλό το άρθρο σου. Αναζήτησα οτι έχει δημοσιευτεί στο φόρουμ γιατι χθες είχα την ευκαιρία -με αφορμή το σεμινάριο του διοργανώνει η BMW - να κάνω test ride το παραπάνω μηχανάκι. Εμφανισιακά το είχα δει μόνο σε φωτογραφίες και δεν μου άρεσε καθόλου. Στη πραγματικότητα όμως μου άρεσε λίγο, μάλλον ειχα δει την αλλη έκδοση η οποία πραγματικά δε μου άρεσε και οταν την είδα χθες και ζωντανά. Λοιπόν, όταν το δοκίμασα, αν και όχι ειδήμων, θα συμφωνούσα με οτι έγραψε ο Γιώργος. Καταρχήν στο κάθισμα είναι σχεδόν ίδιο με το tmax, με κάποια διάφορα στη θέση των ποδιών, μικρή όμως. Στο θόρυβο της μηχανής, κι εμένα μου ακούστηκε ο ήχος κάπως.. διαφορετικός. Τα φρένα αυτά που εγώ δίνω βάση περισσότερο απο όλα, πολύ καλά, τα γκαζια εάν και δεν με ενδιαφέρουν πολύ, όπως τα γράψε ακριβώς ο Γιώργος.
Τώρα στο βασικότερο, την τιμή αγοράς, ακριβό. Αλλά, υπάρχει ένα αλλά, που δεν σας κρύβω παιδιά, εάν και ερωτευμένος με το tmax και επειδη δεν το απέρριψα απο τη σκέψη μου - την αγορά της BMW όπως για το integra - το πρόγραμμα να μπορείς να το αγοράσεις με 30% προκαταβολή και με χαμηλό επιτόκιο στα αλλά 70% του ποσού, είναι προκλητικό και δε σας κρύβω η μόνη καλη πρόταση για αγορά καινούργιας μηχανής εάν δεν θέλεις μεταχειρισμένη η δεν έχεις τόσα πολλά μαζεμένα χρήματα αυτή τη στιγμή.
Ζήσε μονάχα τη στιγμή και άσε το μετά,
ένα σωσίβιο είναι η ζωή, που ξεφουσκώνει αργά..
Τελευταία διόρθωση: 07/06/2013 08:19 από Socrates.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

BMW C 600 Sport 13/08/2014 21:08 #11

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
J. Costa Evo4R, ολόσωμη Akrapovic και οδηγός ροπής από Moscatelli (αν κατάλαβα καλά τα γραφόμενα)

Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

BMW C 600 Sport 14/08/2014 06:05 #12

  • χρηστος-530
  • Το Άβαταρ του/της χρηστος-530
  • Offline
  • Adult Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 438
γιωργο μια που εκανες και test drive το bmw kai ξερεις και το τμαχ οσο λιγοι πιο θα αγοραζες εαν ειχες τα χρηματα;
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

BMW C 600 Sport 14/08/2014 08:41 #13

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
Χρήστο ναι θα το αγόραζα...αν δεν υπήρχε το ΤΜΑΧ!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

BMW C 600 Sport 14/08/2014 08:51 #14

  • giannisfotopoulos
  • Το Άβαταρ του/της giannisfotopoulos
  • Offline
  • God Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 2125
Aαα ρε Γιωργο,αα ρε Γιωργο τι μας κανεις...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

BMW C 600 Sport 14/08/2014 08:57 #15

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
GIANNHS1970 έγραψε:
Aαα ρε Γιωργο,αα ρε Γιωργο τι μας κανεις...

whistle whistle whistle whistle whistle whistle whistle
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2