Καθως πριν ηταν τελειως αριθμηστο και εχανα βενζινη στον δρομο απο υπερχειληση του αριστερου φλοτερ,και στο φιλτρο αερος ηταν γυρισμενη αναποδα η εισαγωγη αερος και πνιγοταν ,εβγαλε στις 3 μετρησεις τα εξης :
1st try : Max Power 30.04 hp
2nd try : Max Power 33,04 hp
3rd try : Max Power 37,63 hp
- Απο ταχυτητα επανω στο δυναμομετρο εγραψε τα παντα στο κοντερ πολυ κατω απο τα 180 κλμ που δειχνει , και οι μετρησεις εδειξαν 182κλμ/ω.
Με 21 (°C) βαθμους
Και αυτα που φοραω ειναι ολοσωμη εξατμιση ,ποιο ελευθερο φιλτρο αερος,και βαριατορ (δεν γνωριζω ακομα τι μαρκα τι γραμμαρια μπιλιες φοραω γτ δεν εχω προλαβει να ανοιξε βαριατορ).